اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۰۰۵
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱
مهران یاوری در گفتگو با شوشان :
یاوری در مورد عملکرد دکتر مقتدایی استاندار خوزستان عنوان کرد: در مدت مدیریت ایشان و با وجود مشکلاتی که برخی مدیران دولت نهم و دهم در خوزستان بر جای گذاشته اند ،عملکرد دکتر مقتدایی را با تمام این تفاسیر تا به امروز مثبت دیده ام. البته لازم به ذکر می دانم که دکتر مقتدایی هم می بایست با دوستان هم حزبی خود تعاملات بیشتری داشته باشد.
مهران یاوری در ابتدا یادی از پدر مرحوم شان نمود و خاطر نشان کرد: ایشان قبل از انقلاب از متولیان برگزاری مراسمات عزاداری سرور و سالار شهیدان حسین ابن علی (ع) بوده و تاکید داشت که می بایست این مراسمات به نحو احسن برگزار گردد.

 بعد از انقلاب بعنوان کشاورز نمونه معرفی شد و با کمک مالی بسیار چشمگیر ، پشتیبانی خود را از رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی نشان داد.

وی اضافه کرد در موقع تاسیس دانشگاه شوشتر در سال ۶۶ که به دلیل مسائل مالی در پی جابه جایی به شهرستان دیگر می بوده ، با جمعی از خیرین توانست مانع از این جابه جایی گردد.

مهران یاوری عنوان کرد: بنده فعالیت سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و کمک به عرصه انتخابات را  از سال ۶۹ در شهرستان شوشتر آغاز کردم که نتیجه آن ورود ذبیح الله کریمی نماینده اصلاح طلب به مجلس شورای اسلامی در دوره چهارم بود .

وی اضافه کرد یکی دیگر از افتخاراتم در طول بیش از ۲۳ سال خدمت در عصرهای ذکر شده را کمک به سید محمد خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری در حوزه ی استان خوزستان میدانم، که الحق و الانصاف خدمات بسیار شایانی به کشور عزیزمان داشته است.

یاوری  در ادامه به یکی دیگر از فعالیت های خود اشاره کرد و گفت: کمک ناچیز بنده به هرچه باشکوه تر برگزار شدن انتخابات خبرگان رهبری و شورای سوم شهر اهواز به جز خدمت به نظام و آوردن مردم پای صندوق های رای چیز دیگری نبوده است.

مهران یاوری  عنوان کرد در نهایت مورد بی مهری و کم لطفی برخی از مدیران دولت دهم در استان خوزستان قرار گرفته ام که قضاوت آن را به چشمان عادل و عدالت حق می دهم.

لازم به ذکر است که برخوردها و نامهری های مدیریت دولت وقت (نهم و دهم) در خوزستان با فراهم آوردن فضاهای تنگ نظرزادر استان خوزستان با برخی از چهره های سیاسی و اجتماعی که با هدف برخی از اغراض شخصی و با برخوردهای سیاسی بوده که شامل من و برخی از جهره های اجتماعی گردیده که قضاوت آن را چشمان عادل و نگاه حق بینانه می سپاریم.

یاوری افزود: نتیجه ضعیف مدیریت دولت دهم در استان خوزستان اختلاس های میلیاردی است که باعث عقب افتادگی این استان گردید و این مبالغ مشکلات بیکاری استان (که باعث فساد ، اعتیاد و… گردیده و باید جوابگو هم باشند) را تقریباً ریشه کن می ساخت.

در بخش دیگری از این گفتگو مهران یاوری ادامه داد : در استان خوزستان سالها قومیتهای مختلف درکنار هم زندگی کرده اند و هیچ مشکلی به وجود نیامده است. اگر بعضاً صحبتهایی مبنی بر حول محور قومی به گوش میرسد از افرادی است که به نظام پایبندی ندارند و دوست دارند بین اقشار مختلف جامعه دو دستگی ایجاد شود و آب به آسیاب دشمن می ریزند.

ایشان اضافه کرد: خوزستان عزیز دروازه ورود تشیع به کشور اسلامی مان است و اقوام مختلف برای حفظ این استان در جنگ تحمیلی متحدانه پیروز شدند که این خود نشانه بارز یکپارچه بودن آنها است.

وی اضافه کرد: حاصل اتحاد و برادری اقوام خوزستان را می شود در بزرگانی همچون سردارسرلشکر محسن رضایی، دریادار علی شمخانی، سردار سرلشکرغلامعلی رشید و سردار فروزنده و … مشاهده نمود.

با این اوصاف می شود گفت اقوام آورده ملی دارند که هرکدام سهم خود را در ساختن هویت ایرانی پرداخت کرده اند.
وی در مورد عملکرد دکتر مقتدایی استاندار خوزستان عنوان کرد: در مدت مدیریت ایشان و با وجود مشکلاتی که برخی مدیران دولت نهم و دهم در خوزستان  بر جای گذاشته اند ،عملکرد دکتر مقتدایی را با تمام این تفاسیر تا به امروز مثبت دیده ام. البته لازم به ذکر می دانم که دکتر مقتدایی هم می بایست با دوستان هم حزبی خود تعاملات بیشتری داشته باشد.

وی گفت: اگر مجمع نمایندگان استان خوزستان اتحاد ، همدلی و همیاریشان را با خلوص نیت و قلبی پاک در پشتیبانی واقعی از کارهایی که مدیریت ارشد (دکتر مقتدایی) انجام می دهد، به صورت ویژه داشته باشند بیشتر مشکلات در استان حل خواهد شد.

یاوری مثال دیگر را به تردد استانی خودروهای اروند یادآور شد و عنوان کرد: با وجود خدمت ارزنده دکتر مقتدایی در این مورد به استان خوزستان حیف است که نمایندگان از جایگاه واقعی خود در مجلس شورای اسلامی برای کمک به خوشنودی مردم استان استفاده ننمایند.

وی در پایان پیشنهاد کرد: استاندار و نمایندگان محترم مردم می بایست با اتحاد و همبستگی مشکلات بیکاری را که خود معضل بزرگی در استان خوزستان است را ریشه کن سازند. و از زحمات کلیه مسئولین عزیز خوزستانی که برای اعتلای خوزستان سرافراز تلاش می کنند تشکر و قدردانی نمود و وحدت و یکپارچگی را رمز موفقیت و سربلندی خواند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۸
انتشار یافته: ۷
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
comment
3
3
comment جناب اقاي ياوري موضوع خودرو منطقه ازاد اروند مشكلاتي را كه براي مردم ابادان و خرمشهر بوجود اورده برابر با ده دوره اقاي احمدي نژاد بوده فقط ارز بي زبون مملكت بيرون ميرود و گراني و تورم را براي ابادان و خرمشهر به ارمغان اورده از چه دستاورد اقاي مقتدايي حرف ميزني شما؟؟؟؟؟
comment
آذرخش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
comment
4
1
comment درود بردكتر مقتدايي.وكساني كه ايشان را خالصانه ياري دهند.
comment
مسلم محمدحسينى
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
comment
3
0
comment درودبرمهران خان ياورى دلسوزمردم خوزستان نژادازبزرگان انتظارازشماغيرازاين مطالب شجاعانه چيزديگرى نيست مردان حق گووبزرگان ايل ماتاجان هست درخدمت بزرگانمان هستيم
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
comment
1
1
comment به کجا چنین شتابان
از کدام همدلی حرف میزنید،همدلی که فقط لقلقه زبان نیست،در همین استان... از ظلمی که احدی از ... به مردم ... منطقه کرد سخن گفت و شاهدی از هزاران اورد،اینکه در بین هزاران نفری که شرکتی از شرکتهای... استان استخدام کرده و از اتفاق اکثر غریب به اتفاقشان از قومیت... بوده که میدانید کمتر از انگشتان دو دست از مردم و جوانان ... استخدام شده آنهم به دلیل دیگری بوده،وحدت یعنی اینکه شما هم معترض چنین جریان ضد ولایت و نظام اسلامی باشید و گرنه به ظاهر سخن از وحدت گفتن که کاری ندارد
امیدوارم شوشان منتشر کند و یا حداقل این متن را به شما برساند چرا که انوقت در بارگاه الهی نمی توانید بگویید آگاه از چنین ظلم هایی نبوده اید
comment
بابادى
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
comment
3
1
comment درودبردكترمقتدايى جاناسخن ازدل ماميگويى درودبرمقتدايى درودبرمهران خان ياورى متاسف ازدوستان كه ياداشتهاى ناعادل همچون زمان دولت نهم ودهم ميگذارندكمى خدارادرنظربگيريدياورى زندگيش رادراه خدمات به اين انقلاب داداگرراستى داريدنام خودراصادقانه بگذاريدوبعدنظرخودرابگذاريدمردان صادق ودلسوزان نظام راماتاحدجان حمايت ميكنيم درودبرمقتدايى وسلام برياورى
comment
عالی پور از طایفه عرب کمری هستم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
comment
3
1
comment درود بر بزرگ مرد مهران خان باوری الحق و انساف راجب همدلی و همیاری بجا و درست فرمودید و خودتان و خانوااده شما در طول تاریخ ثابت کردید که بین اقوام همیشه قضاوت و نظرت برادری بوده و هرگز قومی فکر نکردید همیشه نظرت اتحادوبرادری.بوده.وخدمات.شمابرکس.پوشیده.نیست.ماهمه.درخدمت.شماونظام.مقدس.جمهوری.اسلامی هستیم درودبردکترمقتدایی اگرجای غیرت است بایددکترمقتدایی راهمیاری کنیم
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
comment
1
0
comment شوشان خان تبریک
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار