شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۹

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر خواستار برگزاری همایش استانی بررسی مشکلات گرد و غبار شد.

به گزارش ، غلام سلطانیان در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: شوراهای اسلامی شهر باید درباره مشکل گرد و غبار که معضل زیست محیطی در خوزستان است هوشیارانه عمل کنند و باید در این‌باره همایشی برای پیگیری این مشکل برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه به دلیل این مشکل در خوزستان مهاجرت بسیار زیاد شده است، افزود: باید کوشید تا خوزستان در این معضل زیان‌های دیگری را متحمل نشود و در این‌باره باید تلاش کنیم تا با برگزاری همایشی تاثیرات روانی این پدیده را بر جامعه کاهش دهیم.

سلطانیان با اشاره به اینکه امکانات بهداشتی در این‌باره وجود ندارد، تاکید کرد: بسیار باعث تاسف است که در خوزستان بیمارستانی تخصصی درباره مشکلات آسم و تنفسی وجود ندارد و باید با وجود مشکل گرد و غبار بیمارستانی تخصصی در این‌باره تاسیس شود.

وی با تاکید بر اینکه استان خوزستان همیشه مظلوم است، افزود: این پدیده بیش از 7 سال است که خوزستان را در برگرفته است و تا زمانی که این ریزگردها به تهران نرسید کسی این مشکل را پیگیری نکرد و در شرایط کنونی نیز پیگیری‌ها نیز بسیار با کندی و ضعیف پیگیری می‌شود.

این عضو شورای اسلامی شهر شوشتر با اشاره به اینکه در آینده باید منتظر بیماری‌های بسیاری عجیب و صعب‌العلاجی باشیم، خاطرنشان کرد: باید منتظر باشیم تا سرطان‌ها و بیماری‌های بسیار خطرناکی در بخش تنفسی در خوزستان شیوع یابد و عامل همه این بیماری‌ها پدیده گرد و غبار است.

سلطانیان با اشاره به اینکه شهرستان شوشتر باید برای برگزاری همایش شوراهای اسلامی خوزستان پیشگام باشد، تاکید کرد: شهرستان شوشتر باید برای برگزاری همایشی حول محور پدیده گرد و غبار پیشگام باشد و در این‌باره باید پیگیری‌های آغاز شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار