شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۱

کسب رتبه نخست در بخش‌های خبر، پوستر و نیز کسب امتیاز قابل تقدیر در بخش زیرپرتال از موفقیت‌های کسب شده توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان است.

به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، خوزستان با کسب امتیاز نخست در دو بخش خبر و پوستر و نیز امتیاز قابل تقدیر در بخش زیرپرتال در سومین همایش روابط عمومی‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خوش درخشید.

سومین همایش روابط عمومی‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور سید‌محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد محمدزاده معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت ارشاد‌، محمدعلی منفرد مدیرکل روابط عمومی این وزارتخانه، علی اسماعیلی مشاور وزیر و رئیس حوزه وزارتی، علی لیالی رئیس سازمان حج و زیارت و محمدباقر خرمشاد رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به همراه جمعی از مدیران روابط عمومی سازمان‌های این وزارتخانه در سراسر کشور در حسینیه الزهرا (س) برگزار شد.

در این مراسم روابط عمومی‌های برتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شدند.

در بخش عملکرد خبری ضمن قدردانی از استان مرکزی و آذربایجان شرقی، رتبه نخست به استان لرستان و خوزستان به طور مشترک رسید.

اما در بخش پوستر از روابط عمومی استان خوزستان به خاطر عکس کانون تقدیر شد و آثار عکس عاشورا از خوزستان به همراه پوستر ششمین شعر رضوی از آذربایجان غربی به طور مشترک رتبه نخست را کسب کردند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار