اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۱
مدیرکل ثبت احوال خوزستان:
مدیرکل ثبت احوال خوزستان: ازدواج در خوزستان هشت درصد کاهش یافت
اهواز- ایرنا- مدیرکل ثبت احوال استان خوزستان گفت: در 9 ماه نخست امسال میزان ازدواج در این استان هشت درصد کاهش یافت.
مدیرکل ثبت احوال خوزستان: ازدواج در خوزستان هشت درصد کاهش یافت
به گزارش ایرنا ' بهنام مریدی' چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت آغاز هفته ثبت احوال اظهارکرد:در 9 ماه نخست امسال بالغ بر 36 هزار و 17 فقره ازدواج در ثبت احوال خوزستان ثبت شد که نسبت به مدت مشابه پارسال که رقم 39 هزارو282 فقره بود، هشت درصد کاهش دارد.

وی گفت: در 9 ماه نخست امسال میزان طلاق پنج هزار و 812 فقره بود که نسبت به مدت مشابه پارسال که شش هزار و 688 فقره ثبت شده بود، بالغ بر 9 درصد کاهش طلاق را در خوزستان نشان می دهد.

مریدی بیان داشت: نرخ متوسط کشوری طلاق، به ازای هر پنج ازدواج یک طلاق است، که متوسط این رقم در خوزستان از هر هفت ازدواج یک فقره طلاق است.

وی گفت:در شش سال گذشته متوسط طلاق در خوزستان به ازای هر 14 ازدواج یک طلاق انجام می گرفت که در دو سال گذشته متوسط طلاق در استان هفت مانده است.

وی افزود:همچنین در 9 ماه نخست امسال، میزان ولادت درخوزستان 83 هزار و 885 نفر است که نسبت به مدت مشابه پارسال 2.2 درصد رشد کرده است.

مریدی گفت:میزان فوتی در این مدت در خوزستان 14 هزار و 165 نفر بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال که 14 هزار و 773 فقره ثبت شده بود، چهار درصد کاهش نشان می دهد.

وی اظهارکرد:دراین مدت نام های ' حسین' با یک هزار و 974 نفر،'علی' با یک هزار و 715 نفر، 'محمد 'با یک هزار و 389 نفر ، 'امیر حسین' با یک هزار و 386 نفر، و 'ابوالفضل' بایک هزار و 209 نفر بیشترین فراوانی را در خوزستان داشتند.

مدیر کل ثبت احوال خوزستان بیان داشت: در فراوانی انتخاب نام دخترها نیز 'فاطمه' با سه هزار و 105 نفر، 'زهرا' با یک هزار و 585 نفر، 'زینب' با یک هزار و 536 نفر، 'رقیه' با یک هزار و 521 نفر، و 'ریحانه' با 719 نفر بوده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار