اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۷
علی اصغر حقیت دبیر هیات کشتی شهرستان باغملک با دکتر غلامرضا تقوی مشاور وزیر نفت در خصوص مشکلات ورزش شهرستان نشستی برگزار کرد .
به گزارش روابط عمومی هیات کشتی شهرستان باغملک ؛ علی اصغر حقیقت دبیر هیات کشتی شهرستان باغملک در دیدار با مشاور وزیر نفت در خصوص مشکلات ورزش شهرستان بخصوص کشتی گفت : پتاسیل های بالایی در این شهرستان در همه رشته های ورزشی وجود دارد که به دلیل کمبود امکانات و اشتغال از عرصه ورزش و قهرمانی خداحافظی کرده اند . 
حقیقت با اشاره به موقعیت جغرافیای شهرستان باغملک و توپوگرافی این شهرستان ازنظر آب و هوایی گفت : شهرستان باغملک دارای آب وهوای معتدل کوهستانی است که بهترین شرایط برای پرورش استعداد در همه رشته می باشد ولی با وجود همچنین موقعیت و فضای مناسبت برای پیشبرد اهداف قهرمانی تاکنون مشکلات مالی و کمبود امکانات ورزشی عرصه را برای ورزشکاران این شهرستان تنگ کرده است بطوریکه کار در مزارع به رسیدن به قهرمانی ترجیح داده می شود .. دبیر هیات کشتی شهرستان افزود :ورزش کشتی شهرستان باغمل از سال 1374 تا کنون در باغملک راه اندازی شده که قهرمانان زیادی را در رده مختلف سنی تقدیم جامعه و شهرستان کرده است . علی اصغر حقیت گفت : ما در حال آمادگی برا شرکت در مسابقات استانی و کشوری هتیم ولی پارگی تشک کشتی و فرسودگی رویه تشک جای تمرین را از ورزشکاران گرفته است و با همین روند شاید در مسابقات شکرت نکنیم و انصراف خود را در این مسابقات که فرصت مناسبی برای کشتی گیران شهرستان در همه ردههای سنی است اعلام کنیم. حقیت در خصوص رفع مشکلات ورزش گفت : تا کنون مکاتبات زیادی با مسولان شهرستان ، استان و کشور شده است ولی هنوز توجهی به این شهرستان و این رشته ورزشی اخلاق بنیاد و مدال آور نشده است . در ادامه دکتر غلامرضا تقوی با اشاره به وضعیت ورزش شهرستان در مقایسه با دیگر استان ها گفت : تاکنون از چندین هیات ورزشی دیدن و گفتگو داشته ام که الحق و النصاف به پایین ترین سطح امکانات در حال تمرین ، ورزش و برگزاری مسابقات هستند که جای سوال وتاسف خوردن دارد . دکتر تقوی افزود : در حال رایزنی با معاون پشتیبانی و مالی وزارت نفت برا دریافت امکانات و کمک هایی برای ورزش شهرستان هستم و انشالله که بزودی این مشکلات مرتفع می شوند .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار