شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۶
نمایشگاه فرهنگی عطر حضور به مناسبت بیست و سومین اجلاس سراسری نماز صبح امروز، هفتم دی ماه در محل موزه هنرهای معاصر گشایش یافت .

 به گزارش خبرنگارما این نمایشگاه که با محوریت نماز برپا شد با حضور علی عماد، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خوزستان و نیز آیت الله سید علی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان  افتتاح شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی،  درحاشیه این نمایشگاه درگفت وگویی با خبرنگاران برگزاری این اجلاس را عنایت و توجه خداوند خواند و افزود: این  افتخار بزرگی است که امسال نصیب ما شده است تا بتوانیم در جهت ترویج فرهنگ نماز گامی برداشته باشیم.
عماد این نمایشگاه را در راستای اجلاس سراسری نماز خواند و ضمن اشاره به حضور شرکت کنندگان از سراسر کشور افزود: علی رغم اینکه این مکان برای برگزاری نمایشگاه مناسب نبود به همت همکاران در استان خوزستان این مهم میسر شد.
قائم مقام و رییس ستاد استانی بیست و سومین اجلاس سراسری نماز در استان خوزستان، ادامه داد: در نشستی که شب گذشته به اتفاق جناب آقای استاندار در محضر آیت الله موسوی جزایری داشتیم، گزارشی از روند برگزاری اجلاس سراسری نماز ارائه کردیم که طبق آن استقبال شرکت کنندگان را بی نظیر دیدیم و این موفقیت به دلیل هماهنگی منسجم بین ستاد اقامه نماز استان و کشور بوده است.
عماد ضمن تاکید بر لزوم تقدیر از کسانی که در امر نماز نقش دارند بویژه فرزند خوشنام خوزستان دکتر مقتدایی، تصریح کرد: با برگزاری 27 همایش شهرستانی از سه ماه قبل عملا به استقبال اجلاس رفتیم و طی این همایش ها حدود 2500 نفر از عزیزان مورد تقدیر قرار گرفتند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خوزستان عنوان کرد: در مجموعه نمایشگاه عطرحضور امکانات بسیاری توسط عزیزان و بخصوص روحانیون معظم و معزز که از سراسر کشور گردهم آمده اند,  تدارک دیده شده است.
عماد ضمن ابراز امیدواری نسبت به حضور مردم در نمایشگاه فرهنگی بیست و سومین اجلاس سراسری نماز ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام شده از آموزش و پرورش خواسته شد که دانش آموزان را جهت بازدید به این نمایشگاه بیاورند تا کودکان و نوجوانان نیز با فرهنگ نماز و حجاب و سایر مواردی که در آن عرضه شده است بیشتر آشنا شوند
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار