شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۶
 عبدالحسن مقتدایی استاندار و رییس ستاد برگزاری بیست و سومین اجلاس سراسری نمازدرخوزستان  بهمراه اعضای این ستاد و جمعی ازمدیران دستگاهها و دانشگاههای استان  با آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز درمحل بیت ایشان دیدارکردند . 
  به گزارش خبرنگارما دراین نشست استاندارخوزستان گزارشی از اقدامات انجام شده و آمادگی استان خوزستان برای برگزاری  اجلاس سرسری نماز ارایه گرد که با تقدیر آیت الله سید علی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه دراستان مواجه شد.
   دراین نشست مدیران موسسات  و ارگان های مختلف , اساتید و مدیران دانشگاهها , روحانیون , آیت الله شفیعی نماینده مردم استان خوزستان درمجلس خبرگان رهبری و معاونین استاندارخوزستان حضور داشتند.
   نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز درحاشیه این نشست درگفت وگو با شبکه تلویزیونی الاهواز ازدست اندرکاران برگزاری بیست و سومین اجلاس سراسری نماز درخوزستان قدردانی کرد و گفت : بااهمیتی که مسوولان استان خوزستان به برگزاری  این اجلاس داده اند , استقبال ازآن و نیز نمایشگاه عطرحضوربی سابقه بوده است .
    آیت الله موسوی جزایری افزود:   استقبال دانشمندان و فرهیختگان کشور از اجلاس سراسری نماز بی سابقه بوده که وصول یکهزارو 800 مقاله رسیده ازسوی دبیرخانه این اجلاس  گواه این ادعا است. 
   امام جمعه اهواز  استقبال فضلا و دانشمندان در سطح کشور از این اجلاس را در مقایسه با سال‌های گذشته گسترده‌تر خواند و گفت: سال‌های گذشته چنین استقبالی از سوی دانش‌  پژوهان و فرهیختگان را شاهد نبودیم. با اهمیتی که مسوولان استان به برگزاری اجلاس نماز داده اند , این اجلاس و نیز نمایشگاه عطرحضور  جای خود را در سطح کشور باز کرده‌ است.
     نماینده ولی فقیه دراستان خوزستان گفت : درنشستی که با استاندار خوزستان و مسوولان برگزاری اجلاس نمازاستان  برگزارشد , گزارش  کارهای صورت گرفته ازجمله برگزاری 27 همایش نماز درسطح تمام شهرستانهای خوزستان و آمادگی  کامل استان برای برگزاری اجلاس سراسری نمازارایه گردید  که بسیارمثبت بود. همچنین مطرح شد که به میمنت این اجلاس مساجدی درحاشیه شهرها ,مناطق دور و مسیرهای مختلف بین راهی استان خوزستان  و نیز شهرهایی که فاقد مسجد بودند ,  تاسیس گردید که این ها ازبرکات همین اجلاس نماز درخوزستان است .
   آیت الله موسوی جزایری افزود : برای گسترش امر عظیم فریضه نماز , نشست ها و همایش هایی درتمام شهرستانهای استان خوزستان برگزارگردید و سعی شده است که دراین همایش ها از شخصت های بارز ,معروف و مهمی که درامر اقامه نماز تلاش ها و مفاخرزیادی داشتند دعوت و به بهترین وجه از آنها تجلیل شده است تا این اشخاص الگویی مهم و نمونه برای همه مردم شوند . 
   نماینده ولی فقیه با اشاره با آیه شریفه قران کریم افزود:  تجلیل از این شخصیت های سرشناس که برای گسترش امر اقامه نماز کوشا  هستند  بخاطراین است تا الگویی برای همه مردم جهان بشوند و ازخودشان شروع کنند و به کارهای نیک امر کنند و ازکارهای منکر بازدارند. چون خاصیت نماز این  است . درحدیث آمده است که اگر نماز پذیرفته شود تمام اعمال انسان پذیرفته می شود و اگر بازگرداننده شد تمام اعمال انسان بازگرداننده می شود .
  آیت الله سید علی موسوی جزایری ادامه داد : پس اقامه کنندگان نماز اول باید ازخود شروع کنند تا الگو و چراغ هدایتی برای تمام نسل های آینده باشند .چون سعادت اخروی و دنیوی درگرواین عمل مهم است وباید درحفظ این امر کوشا باشیم .
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار