شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۶:۲۰

مدیرعامل بیمه ایران گفت:به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، از سوم خرداد تا سوم تیرماه به كلیه كسانی كه در استان خوزستان بطور كامل بیمه نامه شخص ثالث خود را از بیمه ایران خریداری كنند، 10 درصد تخفیف داده می شود.

جواد سهامیان مقدم در گفت و گوی با ایرنا در هتل 'كاروانسرای' آبادان افزود: تخفیف 10 درصدی از امروز به همكاران ما در استان خوزستان ابلاغ و طرح آن عملیاتی خواهد شد.

وی اظهار داشت: 10 درصد تخفیف شامل افرادی كه در این مدت اقدام به خرید الحاقیه كنند نیز می شود.

سهامیان مقدم اظهار داشت: در قانون پیش بینی شده است كه بیمه نامه شخص ثالث با مصوبه شورای عالی بیمه و بیمه مركزی به صورت اقساط نیز صادر شود كه در بیمه ایران نیز این بیمه نامه به صورت اقساط برای سازمان ها و دوایری كه پرداخت اقساط حق بیمه كاركنان خود را تضمین كنند، صادر می شود.

مدیرعامل بیمه ایران گفت:دو سال است كه بیمه طلایی فرهنگیان را برای فرهنگیان شاغل و خانواده های آنها در بیمه ایران انجام می شود و امسال نیز سررسید بیمه نامه آنها، اول اردیبهشت ماه بود كه تجدید گردید.

وی ادامه داد:در مورد بازنشستگان فرهنگی، چون بخشی از حق بیمه را باید صندوق تامین اجتماعی پرداخت كند، درصورتی كه این صندوق به تعهداتش عمل نماید، بیمه نامه بازنشستگان فرهنگی نیز تجدید می شود.

سهامیان مقدم گفت:سال گذشته به مدت چهارماه یعنی از اول بهمن لغایت اول اردیبهشت ، این بیمه نامه برای بازنشستگان نیز صادر شد و در سال جدید منتظر موافقت نامه جدید هستیم تا آن را عملیاتی كنیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار