اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۱۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۲
دو گردشگر خارجی از کشور آلبانی با هدف گردشگری وارد شهرستان هندیجان شدند.
به گزارش خبرنگارما از شهرستان هندیجان این گردشگران که بصورت خانواده از کشور آلبانی وارد ایران شدند و ضمن بازدید از شهرستان هندیجان از مردم این شهرستان و مهمان نوازی گرم آنها تشکر کردند. 
آنها در ادامه افزودند: ایران کشوری بسیار زیبا و دارای دیدنی های چشم نواز می باشد و مردم این دیار مردمانی مهمان نواز و خونگرمی هستند و ما از آنها سپاسگذاری می کنیم.
این دو گردشگر ایران را اینگونه توصیف کردند که ایران کشوری بسیار قدرتمند با تاریخی کهن و از نظر فرهنگی بسیار غنی می باشد ما دیدیم که در ایران مردمانی با قومیت ها و فرهنگ های متفاوت در کنار هم با صلح و دوستی زندگی می کنند.
آنها درگفتگو با خبرنگار ما گفتند:مردم زیادی در قاره اروپا دوست دارند به ایران بیایند که با فرهنگ و مردم ایران آشنا شوند و با مردم ایران گفتگو کنند ولی متأسفانه در غرب طور دیگری درمورد ایران تبلیغات می کنند که این عامل مانع از آمدن آنها به این کشور صلح طلب می شد اما در حال حاضر طبق آخرین اطلاعاتی که ما داریم بسیاری از مردم جهان بخصوص مردم کشورهای اروپایی خواهان ورود به ایران هستند که بزودی وارد کشور ایران خواهند شد و با این تمدن عظیم و مردمانی مهمانواز آن روبرو خواهند شد.
ما در این چند روزی که در ایران بودیم جز نیکی و خونگرمی از مردم ندیدیم و از همه آنها و شما رسانه ها تشکر و قدردانی می کنیم، امیدواریم در سالهای آینده به ایران بیاییم و شاهد پیشرفت و سربلندی این کشور باشیم.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
خوزستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
comment
0
1
comment زرشک. خیلی از کشورهای دنیا و حتی شهرهای دنیا سالیانه میلیونها توریست دارند. دو تا گردشگر اونم از آلبانی، خدا وکیلی خبر زدن داشت؟ چقدر بدبخت شدیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار