شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۰
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان تصریح کرد:
حجت الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان با اشاره به بزرگداشت حماسه 9 دی عنوان کرد: نخبگان جامعه می بایست 9 دی 88 و درسهای آن را مورد تحقیق و بررسی قرار دهند و آنرا به نسل های بعد منعکس کنند. سالگرد حماسه مردم ایران در 9 دی پیمان چند باره مردم با ولایت بود.
حجت الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی با اشاره به لزوم بازخوانی پیام و محتوای حماسه 9 دی توسط نخبگان جامعه، گفت: کشوری که تاریخ خود را فراموش کند هویتش را از دست می‌دهد، استفاده از حوادث تاریخی به ما بصیرت و تحلیل صحیح در مقابله با فتنه ها خواهد داد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان با اشاره به بزرگداشت حماسه  9 دی عنوان کرد: نخبگان جامعه می بایست 9 دی 88 و درسهای آن را مورد تحقیق و بررسی قرار دهند و آنرا به نسل های بعد منعکس کنند. سالگرد حماسه مردم ایران در 9 دی پیمان چند باره مردم با ولایت بود.

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) در اولین 15 خرداد پس از پیروزی انقلاب اسلامی - سال 1358- مبنی بر اینکه انگیزه، مقصد و هدف شهدای 15 خرداد را بشناسید، ادامه داد: شناخت پیام و محتوای حوادث تاریخی به مراتب مهم‌تر است، چرا که کوتاهی در این مسیر تحریف تاریخ را در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین شفیعی با بیان اینکه 9 دی روزیست که پیوند امت و امام(ره) بار دیگر به نمایش گذاشته شد، گفت: آمارها از حضور بیش از 40 میلیون نفر در راهپیمایی 9 دی 88 خبر دادند، این امری عادی نیست، هیچ حکومت، حزب وجریانی نمی تواند چنین فراخوان عظیمی را به نمایش بگذارد، اما مردم وقتی مشاهده کردند، اشخاص و جریان هایی قصد دارند با پوشش انتخابات به ارزش‌ها و اعتقادات مردم حمله و به ولایت تعرض کنند، در 9 دی به میدان آمدند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان تصریح کرد: بهترین و ارزشمندترین شاخص 9 دی این است که مقام معظم رهبری در جایگاه ولایت از این عمل و شرکت کنندگان  در آن حماسه عظیم و حضور مردم حمایت و آن را تحسین کردند.

وی با بیان اینکه عدم بصیرت و زمان شناسی در میان توده های مردم زمان ائمه(ع) مایه دلتنگی ایشان بوده است، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی چه در زمان امام(ره) و چه در این دوران که مقام معظم رهبری سکاندار جامعه هستند همواره به موقع پای کار آمده اند و در صحنه حاضر بوده اند.

حجت الاسلام والمسلمین شفیعی با تصریح بر اینکه هرگز نباید از بازخوانی و انتشار پیام های 9 دی کوتاه آمد، گفت: کشوری که تاریخ خود را فراموش کند هویتش را از دست می‌دهد، استفاده از حوادث تاریخی به ما بصیرت و تحلیل صحیح در مقابله با فتنه ها خواهد داد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار