شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۹
شمخانی سرپرست معاونت خدمات شهری از مجهز کردن همه ی خودروهای خدماتی به سیستم GPS در شهر اهواز خبر داد

به گزارش روابط عمومی معاونت خدمات شهری پیش از ظهر امروز سه شنبه 9/10/93 عبدالعظیم شمخانی سرپرست معاونت خدمات شهری با حضور در سازمان فاوا و دیدار با مدیر عامل این سازمان از مجهز کردن همه ی خودروهای خدماتی به سیستم GPS در شهر اهواز خبر داد.

وی در همین رابطه عنوان کرد:یکی از مشکلاتی که معمولا در حوزه ی خدمات شهری با آن سر و کار داریم بحث نظارت بر عملکرد پیمانکاران پسماند بود و با توجه به وسعتی که شهر اهوار دارد عملا این کار را برای ما سخت کرده بود.

شمخانی با تاکید بر نظارت سختگیرانه در بحث جمع آوری ،حمل و تخلیه ی پسماندهای شهری گفت:یقینا اعمال نظارت به صورت شبانه روزی و با دقت بالا ما را در جهت بالا بردن کیفیت خدمات به شهروندان کمک خواهد کرد.

سرپرست معاونت خدمات شهری افزود:بر اساس صحبتهای که با مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات داشتیم،با اجرایی کردن تجهیز خودروهای خدماتی از جمله خوردوهای حمل پسماند و خودروهای آتش نشانی به سیستم GPS این امکان برای ما فراهم می آید تا به صورت مداوم و با دقت حداکثری این ناوگان خدماتی را مورد نظارت دقیق و لحظه ای قرار دهیم.

وی از جمله امکانات این سیستم نظارتی را تعیین موقعیت و تناژ خودروهای حمل پسماند عنوان کرد و گفت:قصد داریم تا با بررسی های کارشناسی و استفاده از این سیستم در خودروهای امداد و نجات سازمان آتشنشانی امکان جهت یابی دقیق و پیدا کردن کوتاهترین مسیر در بحث امداد و نجات را به اجرا در آوریم.

در این نشست حیدری مدیر عامل سازمان فاوا توضیحاتی را در خصوص نحوه ی عملکرد و برخی وظایف آن سازمان بیان کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار