شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵
وزیر ورزش در خوزستان:
وزیر ورزش و جوانان گفت: در حال حاضر حدود 100 طرح ورزشی نیمه تمام در خوزستان وجود دارد که بخش عمده آن ها به دلیل عدم تخصیص اعتبارات لازم، از سال های گذشته متوقف شده اند.
وزیر ورزش و جوانان گفت: در حال حاضر حدود 100 طرح ورزشی نیمه تمام در خوزستان وجود دارد که بخش عمده آن ها به دلیل عدم تخصیص اعتبارات لازم، از سال های گذشته متوقف شده اند.

به گزارش ایرنا محمود گودرزی چهارشنبه شب در حاشیه بازدید از پروژه های ورزشی ملی در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محقق شدن این پروژه ها در گرو تخصیص اعتبارات کلان است که در شرایط فعلی امکان تخصیص ان وجود ندارد ولی تلاش می کنیم تا حد امکان از سایر بخش ها و بخش خصوصی کمک بگیریم.

وی افزود: همچنین از استان های نفت خیز و استان هایی که شرکت نفت دارند درخواست می کنیم در این زمینه به ما کمک کنند تا این پروژه ها به نحوی یا حتی مشارکتی به اتمام برسند. 

وی اضافه کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی به دنبال اتمام پروژه های بالای 90 درصد است و احتمالا در سال 94 پروژه های 75 درصد مشمول این قانون شود . 

گودرزی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه با توجه به رایزنی شما و رفع مشکل چهار ملی پوشی که با مشکل کارت پایان خدمت مواجه هستند گفت: با دکتر فیروزآبادی مذاکراتی داشتیم و در این راستا موافقت شد به تیم ملی کمک کنند.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: مساله باشگاهی بحث جداگانه ای است و طبیعتا اگر اشتباه یا تخلفی رخ داده است حتما باید مراجع قضایی تصمیم گیری کنند.

وی ادامه داد: در کل این درخواست موقت بوده است و برای زمان محدود با آن موافقت شد تا این نفرات شامل چهار نفر به تیم ملی کمک کنند و البته سرمربی دو نفر از آن ها را خط زد و ان شاالله مشکل آن ها هم حل شود. 

گودرزی در پاسخ به سوالی دیگر درباره وضعیت 'حسین رضازاده' برای ثبت نام در مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه برداری نیز اظهار کرد: مدت کوتاهی از دوره رضازاده باقی مانده است و اگر هم شورای شهر وهم حضور در فدراسیون وزنه برداری را بخواهد احتمالا با مشکل قانونی رو به رو است.

وزیر ورزش و جوانان گفت: بازرسی کل کشور از حضور وی در انتخابات جلوگیری می کند و طبیعی است که باید یا شورای شهر یا ریاست فدراسیون را انتخاب کند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار