شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۲۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱
استاندار خوزستان:
استاندار خوزستان گفت : منطقه آزاد اروند می تواند دراقتصاد کلان کشور ومنطقه تاثیر گذار بوده و به دروازه صادراتی کشور تبدیل شود.
عبدالحسن مقتدایی در نشست مدیران اجرایی منطقه آزاد اروند با ˈاسحاق جهانگیریˈ معاون اول رییس جمهوری، گفت : منطقه آزاد اروند بواسطه همجواری با عراق و داشتن بندرهای صادراتی دریایی از ظرفیت های مناسبی برای توسعه صادرات و رونق اشتغال برخوردار است.

وی با بیان شرایط خاص جغرافیایی، سیاسی، اجتماعی و مرزی منطقه آزاد اروند، اظهار داشت: قوانین این منطقه باید به شیوه ای اصلاح شود که کل استان خوزستان ازمزیت های خاص این منطقه بهره گیرد.

مقتدایی با تاکید بر لزوم اصلاح قوانین مناطق آزاد با توجه به شرایط مناطق ومزیت های آن، ایجاد منطقه کشاورزی بین استان خوزستان و استان های همجوار برای توسعه کشاورزی و صادرات محصولات زراعی را خواستار شد.

استاندار خوزستان از کشاورزی به عنوان یکی از شاخص های توسعه استان یاد کرد وافزود : امید است، با هم افزایی و همکاری بین بخشی، سهم منطقه آزاد اروند در صادرات کشور افزایش یابد.

نشست مدیران اجرایی منطقه آزاد اروند با حضور معاون اول رئیس جمهوری، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور، فرمانداران شهرستان های آبادان و خرمشهر و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی این دو شهرستان برگزار شد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
comment
0
0
comment فعلا كه منطقه ازاد اروند مهد واردات محصولات چيني و خودروهاي خارجي شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار