اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰
روزنامه ایران نوشت: دانش‌آموزی که در یک اقدام باورنکردنی معلم فیزیک خود را در بروجرد به قتل رسانده بود در یکی از زندان‌های تهران شناسایی و بازداشت شد.

شنبه اول آذرماه سال جاری پسری خشمگین در اقدامی هولناک دبیر فیزیک خود را هدف ضربه مرگ‌آور چاقو قرار داد.

با فرار پسر نوجوان از مدرسه، پیکر نیمه جان معلم به بیمارستان چمران انتقال یافت اما «محسن خشخاشی» معلم 35 ساله به دلیل خونریزی شدید عصر همان روز در بیمارستان جان باخت.
همزمان با این جنایت خونین نیروهای پلیس دست به اقدامات گسترده‌ای زدند تا بتوانند مخفیگاه قاتل فراری را شناسایی کنند.

سرهنگ «علیرضا دلیری» فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد  گفت: با دریافت خبر قتل معلم جوان تیم ویژه‌ای در پلیس آگاهی شهرستان بروجرد تشکیل و بررسی‌های میدانی برای ردزنی متهم به قتل آغاز شد.

در ابتدا سرنخ‌های خوبی کشف شد که نشان می‌داد متهم به قتل به زادگاهش گریخته است اما متأسفانه در ادامه تحقیقات به بن‌بست رسیدند.

وی افزود: در این هنگام فرضیه‌ای مطرح شد که پسر نوجوان با توجه به سن و سال کم ممکن است دچار سانحه‌ای شده باشد همین امر باعث شد همه مراکز درمانی و بیمارستانی و حتی اجساد بی‌هویت نیز بررسی شوند.

هنگامی که تحقیقات در این شاخه نیز به بن‌بست رسید مأموران در مرحله بعدی عکس و مشخصات پسر نوجوان را به تمامی مراکز انتظامی، اجتماعی، ندامتگاه‌ها و کانون‌های اصلاح و تربیت ارسال کردند. در حالی که در سیستم اسمی یا نامی از متهم ثبت نشده بود یکی از ندامتگاه‌های تهران اعلام کرد فردی شبیه عکس متهم به قتل در آنجا زندانی است.

 با مخابره این خبر از تهران تیمی از پلیس آگاهی بروجرد همراه پدر وی به تهران اعزام شدند و حدود ساعت 12 ظهر دیروز سه‌شنبه نهم دی‌ماه متهم به قتل شناسایی و با اخذ قضایی از تهران به بروجرد منتقل شد.

سرهنگ دلیری در خاتمه گفت: متهم به قتل در نزاعی خودساخته در تهران دستگیر شده بود و به اتهام ضرب و شتم در یکی از ندامتگاه‌های تهران دوران محکومیت خود را می‌گذراند و پس از انتقال به بروجرد تحقیقات از این متهم آغاز خواهد شد.
برچسب ها: قاتل ، معلم بروجردی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار