شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰
رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اهواز خبر داد:
عاشور سواری پور ادامه داد: برخی از املاک هنگامی که در محدوده شهر قرار می گیرند دارای ارزش افزوده می شوند که طی بحث و گفت و گو با کارگروه شهرسازی در خصوص عوارض این املاک که به طور مثال شامل برخی تالارها و باغستان ها می شود تصمیم گیری به عمل آمد.
رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اهواز از تحویل مغازه های واقع در پارکینگ طالقانی به مالکان آنها توسط شهرداری، تا پایان سال جاری خبر داد.

عاشور سواری پور در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شورای شهر اهواز اظهار کرد: در پنجاه و هفتمین نشست کمیسیون برنامه و بودجه لوایح مختلفی بررسی شد که یکی از این لوایح در خصوص بازسازی، ترمیم و تحویل مغازه های واقع در پارکینگ طالقانی بود که در سال گذشته به شهرداری فرصتی 1 ساله برای انجام این اقدامات داده شد اما به دلیل بروز مشکلاتی مانند عمل نکردن پیمانکار به تعهدات خود یا کمبود اعتبار، این پروژه در زمان معین شده عملیاتی نشد بنابراین به شهرداری تا پایان سال جاری برای اجرای کامل عملیات اجرایی و تحویل مغازه ها به مالکان خود فرصت داده شده است.

وی با اشاره به بررسی لایحه ممنوعیت احداث واحدهای تجاری در برخی نقاط بیان کرد: بر مبنای این لایحه احداث واحدهای تجاری در معابری با عرض کمتر از 12 متر به دلیل مشکلاتی که برای عبور و مرور شهروندان ایجاد می شود بررسی شد که پس از تبادل نظر مقرر شد که مجری طرح تفصیلی نظر خود را در این خصوص به کمیسیون برنامه و بودجه اعلام نماید.

عضو شورای شهر اهواز ادامه داد: برخی از املاک هنگامی که در محدوده شهر قرار می گیرند دارای ارزش افزوده می شوند که طی بحث و گفت و گو با کارگروه شهرسازی در خصوص عوارض این املاک که به طور مثال شامل برخی تالارها و باغستان ها می شود تصمیم گیری به عمل آمد.

سواری پور از مرتفع نمودن مشکل کارکنان سازمان آتش نشانی شهرداری اهواز خبر داد و گفت: حدود 45 نفر از پرسنل شهرداری از سازمان اتوبوسرانی به سازمان آتش نشانی منتقل شدند که این افراد 18 درصد مطالبات معوقه در سال 91 دارند، در نشست کمیسیون برنامه و بودجه لایحه صدور احکام و پرداخت مطالبات آنها بر اساس دستورالعمل صادره از سوی وزارت کشور و قائم مقام شورا در سال 91، به تصویب رسید.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اهواز تصریح کرد: اهالی کوی مدرس درخواست خود را در راستای احداث یک واحد فرهنگی یا فرهنگ سرا بر حسب نیاز منطقه اعلام نموده اند و مالک ملکی در همان منطقه نیز آمادگی دارد که ملک خود را به شهرداری واگذار نماید، با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم سوق دادن جوانان و نوجوانان به سوی فعالیت های فرهنگی و سازنده، چنانچه کارشناسان رسمی دادگستری نسبت به قیمت گذاری این ملک اقدام کرده و شهرداری بتواند این ملک را خریداری کند شاهد احداث فرهنگ سرایی با محوریت اموزش های مذهبی، فرهنگی و هنری در آن منطقه خواهیم بود.

سواری خاطرنشان کرد: این لایحه با نظر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه برای بررسی و تصمیم گیری به شهرداری اهواز ارجاع داده شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار