شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۲
مدیر مرکز سامد :
صفایی ضمن تشریح برنامه ها و فعالیتهای اداره کار در خصوص اشتغال استان، اظهار نمود: همانطور که می دانیم استان ما در بحث حفظ اشتغال به ویژه بخش کارگری با توجه به اقدامات و بازرسی های انجام شده در وضعیت مناسبی قرار دارد.
کیومرث حاجی زاده  عنوان کرد: این دومین بار است که از آقای صفایی مدیر کل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی  جهت حضور در دیدار مردمی دعوت بعمل می آید و با توجه به حساسیت های حوزه اشتغال، این جلسات گامی مهم جهت تسهیل  امور اشتغال  و اعتماد سازی هرچه بیشتر شهروندان  تلقی می شود.

مدیر مرکز سامد در ادامه بیان داشت: ضمن تشکر از آقای صفایی و معاونین محترم ایشان، امیدواریم که این حضور زمینه ساز همکاری بیشتر این اداره کل با متقاضیان معرفی شده از این مرکز شود .اگر چه موارد بسیاری نیز  تاکنون به اداره کل کار  معرفی شده اند  که نتیجه مثبتی داشته است.

کیومرث حاجی زاده گفت: درصدد انجام مذاکرات و توافقاتی فی مابین این مرکز و اداره کل کار  در زمینه تسهیل  اشتغالزایی، برای  متقاضیانی که در سامانه  سامد درخواست اشتغال ثبت نموده اند هستیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان در گفتگو با پایگاه خبری استانداری گفت: برگزاری این ملاقات ها بسیار خوب و مفید است و  درخواستهای بسیاری از شهروندانی که امروز دیدار داشتند منجر به نتیجه شد.

آقای صفایی گفت: با توجه به شروع طرح پانصد و پنجاه  هزار هکتاری مقام معظم رهبری در زمینه کشاورزی در استان از ابتدای سال تاکنون حدود 3 هزار نفر از طریق سامانه رصد این اداره کل مشغول بکار شدند.

 صفایی ضمن تشریح  برنامه ها و  فعالیتهای اداره کار در خصوص اشتغال استان، اظهار نمود: همانطور که می دانیم استان ما در بحث حفظ اشتغال به ویژه  بخش کارگری با توجه به اقدامات و بازرسی های انجام شده در وضعیت مناسبی قرار دارد.

وی در ادامه افزود: با توجه به راهنمایی های استاندار محترم در خصوص استفاده از منابع موجود در استان، نرخ اشتغال نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته چهار درصد افزایش یافته است.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به صد و پنجاه طرح آماده در حوزه اشتغال بیان کرد: پیش بینی می شود با  اعلام آن و با پرداخت تسهیلاتی،  زمینه را  برای خود اشتغالی فراهم نماید. 




نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار