شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۲
هفت پروژه آبرسانی روستایی در دهه مبارک فجر سال جاری افتتاح خواهند شد و روستاییان ساکن در 20 روستای استان خوزستان از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند می شوند .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان مهندس درویشعلی کریمی رئیس هئیت مدیره و مدیر عامل این شرکت با اعلام خبر افتتاح هفت پروژه آبرسانی روستایی گفت : این هفت پروژه عبارتند از آبرسانی به روستاهای جوکار سوسن و تامین آب شرب روستای شوار سلطان ابراهیم شهرستان ایذه، آبرسانی به روستاهای مسیر آب زر شهرستان اندیکا، فاز اول آبرسانی به روستاهای توت علیا ، توت سفلی، چمبره و گاومیر ، توسعه و بازسازی شبکه تاسیسات آبرسانی روستاهای انقلاب و کهنگ و اصلاح و بازسازی شبکه آب شرب شهرک امیر المومنین در شهرستان دزفول که با افتتاح آنها در دهه فجر سال جاری 20 روستای استان در شهرستانهای نام برده شده از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند شوند .

کریمی افزود : جمعیتی بالغ بر 8700 نفر در غالب 1720 خانوار در این 20 روستا ساکن هستند. مدیر عامل آبفاروستایی خوزستان ادامه داد : اعتباری بیش از 8 میلیارد و 900 میلیون تومان برای آبرسانی به این روستاها هزینه شده است.

کریمی افزود این پروژه ها طی سالیان متمادی اعتبار دریافت کردند و اعتبار عنوان شده اعتباری است که طی سالیان اجرای پروژه ها اختصاص پیدا کرده است .


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار