شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۳۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۹
مدیرفرودگاه آبادان:
رضایی گفت : میزان بار جابه شده در این مدت بیش از دوهزار 900 تن اعلام نمود و اضافه نمود : افزایش پرواز در مسیرمشهد ازجمله اقدامات موثر در تغییر ویژه ی عملکرد پروازی امسال می باشد .
جابجائی بیش از 330 هزار مسافر  از فرودگاه آبادان در نه ماهه سال جاری  خبر داد. 

محمد رضا رضایی مدیرفرودگاه آبادان ضمن اعلام این خبر عملکرد پروازی فرودگاه آبادان را در نه ماهه سال جاری بسیار مطلوب بیان نمود .

محمد رضا رضایی ادامه داد : این تعداد مسافر با بیش از 3 هزار  پرواز در مسیر آبادان جابه جا شده اند که از این تعداد پرواز بیش از 160 پرواز بین المللی می باشد .

ایشان با تاکید بر ظرفیت فرودگاه آبادان گفت : از این تعداد مسافر بیش از 320 هزار نفر مسافر داخلی و بیش از 4 هزارنفر مسافر بین المللی می باشد .  

رضایی گفت : میزان بار جابه شده در این مدت بیش از دوهزار 900 تن اعلام نمود و اضافه نمود : افزایش پرواز در مسیرمشهد ازجمله اقدامات موثر در تغییر ویژه ی عملکرد پروازی امسال   می باشد .
مدیر فرودگاه آیت الله جمی آبادان با اشاره به عملکرد مثبت و رو به رشد فرودگاه در نه ماهه سال 93 نسبت به مدت مشابه سال قبل خاطر نشان نمود :  در تعداد پرواز داخلی بیش از 17 درصد افزایش، در تعداد مسافر داخلی  بیش از 21 درصد افزایش و در میزان بار جابه جاشده در این مدت بیش از 25 درصد افزایش را شاهد بودیم .
ایشان اضافه نمود : باتوجه به اقدام موفق این فرودگاه درخصوص برقراری پرواز خارجی شارجه با همکاری شرکت هواپیمائی ایرعربیا از اواخر مهرماه سال جاری  می توان جهش طولی 100 درصدی را در پروازهای بین المللی فرودگاه آبادان دید . 
وی بااشاره به مصاحبه ی مدیر کل فرودگاه اهواز با خبرگزاری فارس و خبر منتشر شده در سایت تحلیلی شوشان در تاریخ سوم دی ماه سال جاری  ضمن تاکید برلزوم رعایت حوزه های فعالیت در مصاحبه ها  و دقت در انتخاب صحیح مرجع مصاحبه گفت : فرودگاه آبادان  فرودگاهی مستقل و تحت نظارت مستقیم ستاد مرکزی شرکت فرودگاههای کشور در تهران فعالیت می کند .
رضایی خاطرنشان نمود : فرودگاه آبادان در هفته بیش از 80 پرواز را سرویس دهی می دهد که در خبر منتشر شده فوق این رقم به نصف تقلیل پیدا کرده بود 
وی ضمن سپاس از تلاش و پیگیری خبرگزاری ها و اصحاب رسانه در انتشار اخبار فرودگاه آبادان  و اطلاع رسانی عموم تصریح نمود : پرسش و اطمینان از داده ها شرط اصلی جلوگیری از نشر اخبار غلط می باشد .
مدیر فرودگاه آیت ا... جمی آبادان ادامه داد : در سال جاری  بهسازی ، زیباسازی و افزایش فضای سالن ترمینال فرودگاه با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند و شرکت فرودگاههای کشور در حال اجرا و در دستور کار این فرودگاه قرارداد .
وی افزود : افزایش فضا و بهسازی سالن ترمینال آمادگی این فرودگاه پذیرش پروازهای خارجی و داخلی را از ابتدای سال آینده افزایش می دهد .
گفتنی ست : فرودگاه آبادان درحال حاضر با فعالیت شرکت های هواپیمائی ایران ایر ، ایران ایرتور ، کیش ، نفت ، آسمان ، زاگرس ،  ایر عربیا و  قشم ایر در مسیرهای داخلی مشهد ، تهران ، اصفهان ، شیراز ، بندرعباس و خارک و در مسیر خارجی شارجه ارائه خدمات می نماید .

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۱
comment
comment
شهروند آبادانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
comment
0
0
comment هر کسی به آبادان عزیز با تاریخ پر افتخاری که دارا میباشد خدمت میکند شایسته حمایت و تقدیر میباشد .
آبادانی که روزگارانی نه چندان دور از جایگاه بین المللی شناخته شده ای برخوردار میبوده است . آبادان زخم خورده از مقاومت سرافرازانه در خط مقدم جنگ تحمیلی امروزه با توفیق الهی و برکت حضور مقتدایی عزیز بزرگ شده کوچه پس کوچه های این شهر مهربان و دوست داشتنی شادمانه و امیدوارانه پیشرفت های عملی و سازندگی های عالیتری را خواهان میباشد .
این حقیر بنوبه خود از اقدام بسیار ارزنده برقراری پروازهای شارجه از فرودگاه بین المللی آیت الله جمی واقعا به ذوق و شعف آمده و احساس غرور کردم . انشاالله بزوذی با همت والای مدیران و مسیولین ذیربط شاهد دیگر پروازهای متعدد بین المللی همچون سابق از فرودگاه آبادان باشیم .
یاد باد آنروزگاران اوج و جنب جوش اقتصادی . صنعتی . بازرگانی و توریستی آبادان با مردم نجیب اش یاد باد .
آقا دستت درد نکنه ما از جنابعالی و کلیه حدمتگزاران شریف به آبادان سربلند اما مظلوم تشکر میکنیم . اجرتان با خدای منان .
استاندار محترم . روسای محترم منطقه آزاد اروندان که خدای را شکر همگی از زحمتکشان خوشنام و دلسوزان بومی آبادان هستید هر کس که واقعا بطور موثر به آبادان مقاوم و مظلوم خدمت میکنند صادقانه و صمیمانه عزیزش بدارید و حمایت اش کنید . خدای یار و یاور همگی اتان باد علی الخصوص پایگاه خبری شوشان که لله در انعکاس حق و حقوق شهر آبادان و شهروندان گرامیش همیشه وقت سنگ تمام گذاشته اند .
یا علی مدد .
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار