شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۳۲۴
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰
دکتر روحانی:
رییس جمهور: تقریبا بیشتر قول هایی که به مردم خوزستان داده شده اجرایی شده و باقی مانده عملیاتی می شود.
به گزارش ایرنا  حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه چهارشنبه هیات دولت با تبریک میلاد پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و همچنین میلاد امام جعفر صادق(ع) افزود: این ایام، هم ایام میلاد موسس مکتب دین و هم میلاد موسس مذهب شیعه اثنی عشری است و باید از سیره مبارک پیامبر اسلام (ص) و ائمه هدی(ع) بهره برداری و استفاده کنیم و این سیره به ابعاد مختلف زندگی مادی و معنوی ما مربوط می شود.

** بیشتر قول هایی که به مردم خوزستان داده شده عملیاتی شده است

رییس جمهوری همچنین با اشاره به گزارش استاندار خوزستان در جلسه هیات دولت،گفت: خوشبختانه گزارش بسیار خوبی از خوزستان داده شد که نشان می دهد تقریبا بیشتر قول هایی که به مردم خوزستان داده شده عملیاتی و اجرایی شده و دو- سه مورد هم که باقی مانده در مسیری است که اجرایی و عملیاتی می شود.

** استانداران در جلسه دولت گزارش می دهند

روحانی تاکید کرد: مبنای دولت از این پس این خواهد بود تا به استان هایی که سفر انجام شده و برنامه هایی در آن جا مطرح شده است، به تدریج همه استانداران ها به جلسه دولت آمده و هم گزارش کار بدهند و هم مشکلاتشان را مطرح کنند، تا بررسی شود که چه مقدار از مسایلی که در سفر استانی قول داده شده، اجرایی و چه مقدار باقی مانده و چه کمک هایی باید بکنیم که آن ها به طور کامل اجرایی و عملیاتی شود.

وی گفت: قرار گرفتن 550 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان خوزستان تحت پوشش آبیاری مدرن، تصمیم بزرگی است و برای این کار اکنون 300 هزار هکتار آماده شده است و تا پایان این دولت، بقیه موارد هم ادامه پیدا خواهد کرد.

رییس جمهوری اضافه کرد: اجرای این پروژه هم به اشتغال و کشاورزی کمک می کند و هم در افزایش محصولات کشاورزی موثر است.

روحانی خاطرنشان کرد: البته استان خوزستان یک مشکلاتی هم دارد که باید به آن ها پرداخته شود ؛ مساله فاضلاب و آب یکی از مشکلات استان است. مساله نخیلات یکی از مسایلی است که امروز باید احیا شود و ان شاء الله این برنامه حضور استانداران در جلسه هیات دولت، گزارش و کمک دولت برای حل معضلات استان ها، ادامه خواهد داشت.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۱۰
comment
comment
داود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
comment
0
8
comment صد درصد مشکلات بیان شدند و برای همه هم راهکارهای عالی اتخاذ شد.
ازجمله انتقال اب کارون که خواسته مردم خوزستان است
از جمله نگرفتن پول 2 درصد نفت
از جمله رفتن پولهای کارخانجات استان به شهرهای دیگر
از جمله خرید داوطلبانه تصفیه خانگی و پمپ اب در هر خانه.
از جمله مهاجرت روز افزون به شهرهای دیگر
از بیکاری برویم جاهای دیگر کاگری کردن!!
اینها همه خواسته هه ونیازهای ما بود.از مهاون اول دولت که تشریف اوردند و این سیاستهارا به ما تبیین کردند واقعا سپاسگزاریم.
از انها سپاسگزاریم که در استان خودمان طرح انتقال اب را اعلام کردند.
واقعا واقعا واقعا بخاطر این سعادت روز افزون از شما سپاسگزاریم.
comment
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
comment
0
5
comment مشکل سرریز فاضلاب در اکثر نقاط اهواز بسیار بحرانی شده و جای بسی تعجب است که استاندار این مورد بحرانی را با جدیت پیگیری نمی کنند و تذکر به آبفای اهواز نمی دهند
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
comment
0
2
comment کارون مسئله همه خوزستان است و اصلی ترین میزان برای سنجش دولت روحانی تحقق وعده های رئیس جمهور به مردم خوزستان خصوصا درباره موضوع طرحهای انتقال اب کارون است ؛بی تردید عدم تحقق این وعده ها به بدبینی و ناامیدی مردم خوزستان خواهد انجامید و به عدم اقبال مردم به دولت روحانی در انتخابات دور بعد ریاست جمهوری منجر میشود.
comment
خانواده هواپیمایی نفت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
comment
0
2
comment سلام و احترام .
فرصتی است از این محل ارزشمند خبری با رییس جمهور ارجمند و برگزیده با اکثریت آرا کشور ساده و صمیمی و صادقانه و خالصانه نه تنها بعنوان کسیکه بنابه دیدگاه و نظر شخصی از علاقمندان وهواداران دو آتیشه جناب آقای دکتر روحانی میباشم بلکه از منظر حقوق شهروندی آنهم بر پایه ماواضع قابل احترام تدبیر و امید سوال و درخواست پیگیری جدی بنمایم :
جناب آقای دکتر محمود روحانی
رییس جمهور محبوب کشور .
موقرا بازنشستگی اجباری یکطرفه و ناگهانی خلبانان . مهندسیین ارشد تعمیراتی هواپیما . مدیران تخصصی و دیگر کارکنان که همگی بومی خوزستان سربلند و کارکنان رسمی شرکت ملی نفت ایران میباشند بطور ضرب الاجل و عدم اعتنا به مسیولیت مدنی دولت در قبال کارکنان خود توسط رییس هییت مدیره شرکت هواپیمایی نفت در حالیکه از انتساب و حضور ایشان تنها هشت ماه در شرکت میگذرد و بدون رعایت حرمت شخصی . صنفی . خانوادگی . اجتماعی کارکنان با دارا بودن سوابق بسیار ارزنده و قابل توجه ایشان در طول هشت سال جنک تحمیلی در خوزستان و زیر آتش بمباران تاسیسات نفتی و تهدید های مکرر هواپیماهای جنگنده دشمن جه میباشد .
در حالیکه همه عزیزان مسیول حکومتی با قدرت و اقتدار و دلسوزی و احساس مسیولییت از مشکلات بیکاری . امنیت شغلی . سرمایه های استانی مینمایند اینوع رفتارهای متضاد و مغایر با خط مشی دولت کریمه جنابعالی بدلیل آشنایی و ارتباط فرد مسیول تصمیم گیرنده اقدامات بازنشستگی اجباری یکطرفه با افراد اصلی و درجه یک وزارت محترم را چه کسی محض رضای خدا قویا پیگیری و بازخواست مینماید .
صمیمانه استدعا صدور دستور رسیدگی مینماییم .
با سپاس فراوان
comment
نسیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
comment
0
0
comment وعده های سره خرمن
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
comment
0
1
comment لايروبى اروند رود فراموش نشود ان هم وعده دولت بود كه خبرى نشد
comment
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
comment
0
0
comment سلام دستشون در نکنه اهداف همه محقق شدن جزء بدبختی و فقر و بیکاری برای خوزستانی ها چیزی نماند سرمایه خوزستان برای شهرهای دیگر و اخه مدیران کوچک خوزستانی همیشه اماده دستورات مدیران تهرانی هستن خوزستانی که جنگ شهدا و ویرانی های بعد جنگ مال انها بوده و نابود کردن شرکت هواپیمایی نفت که متعلق به خوزستانی ها است تازنده ام رزمنده ام جان فدای رهبر و خوزستان
comment
حسنقلی زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
comment
0
0
comment جان من ای کییه میره این خبرهای خوب را لو میده . لا اقل مشکلات اصلی و کمبودها را هم بگه .
comment
تقوی فر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
comment
0
0
comment درگام اول که نشان ازتدبیرو برنامه وامیداست باید درودگفت،یادتان باشد ۸سال چه ویران کرده وچه تحویل داده اید،فرمایش رهبری معظم انقلاب مبنی بروحدت وحمایت ازدولت فراموش نشود
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
comment
0
1
comment از جمله رفتن استاندار
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار