شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۳۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۴
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفااهواز، مدیر امور ورزش شرکت آبفااهواز معتقد است مهم ترین فایده ای که ورزش در بین پرسنل و خانواده های ایشان خواهد داشت ایجاد "نشاط و روحیه سلامت و در بیشتر موارد رفع بسیاری از بیماریهای ناشناخته ناشی از افسردگی" است.

فرید خداکرمی درخصوص اهداف کلان امور ورزش این شرکت گفت: موارد اصلی در این بخش شامل: ایجاد شرایط جهت حضورگسترده کارکنان و فرزندان ایشان در زمینه ورزش، پیش بینی اماکن ورزشی مناسب و استاندارد، حفظ سلامت جسم و روح پرسنل که منجر به ارائه خدمات با کیفیت هرچه بیشتر خواهد شد، ایجاد اثرات مثبت درکاهش هزینه های درمانی و بوجودآوردن نشاط و شادابی کارکنان، افزایش روحیه جمعی و رضایت شغلی و بالارفتن توان کلیدی کارکنان و کاهش روان پریشی ها، تجدید توان پرسنل و کاهش آسیب های صنعتی، کشف استعداد و بالابردن سطح مهارت های ورزشی پرسنل و ایجاد بستر لازم جهت ارتقاء ورزش قهرمانی برای شرکت در مسابقات انسانی و سراسری وزارت نیرو، است.

مدیر حوزه ورزش شرکت آبفا اهواز تصریح کرد: طی چندین جلسه با مهندس براتی مدیرعامل و صادقی مدیر شورای ورزش شرکت مقرر گردید مجموعه ای فرهنگی ورزشی با عنوان " مجموعه ورزشی شهدای صنعت آب " در محل تصفیه خانه شماره یک احداث گردد.

در حال حاضر بازسازی سالن ورزشی و تجهیز کامل و تبدیل آن به سالن چندمنظوره( پرورش اندام، ورزش های رزمی، ایروبیک و آمادگی جسمانی-دومورد آخر ویژه بانوان) جهت استفاده تمام پرسنل در آینده ای بسیار نزدیک مهم ترین اقدام امور ورزش شرکت از نظر خداکرمی می باشد.

لازم بذکر است تجهیز و تبدیل سالن چندمنظوره بیشتر با هدف بهره مندی بانوان از امکانات ورزشی و استعدادیابی در بین ایشان بوده است.

در سال جاری همچون سال های گذشته شرکت در چهار منطقه شهر اهواز، چهار استخر ورزشی را ضمن اجاره در اختیار پرسنل وخانواده های ایشان قرار داد.

علاوه بر این در تابستان سال جاری نیز تعداد 50 نفر از فرزندان پرسنل در یکی از مدارس معتبرفوتبال شهر اهواز به مدت سه ماه جهت آموزش و استعدادیابی مشغول گردیدند و در تابستان سال آینده نیز این امر ادامه خواهد یافت.

مدیر امور ورزش شرکت آبفا اهواز از حضور تیم های این شرکت در مسابقات سراسری وزارت نیرو از جمله شطرنج و فوتسال خبر داد و کسب مقام نایب قهرمانی در دوسال پیاپی( تبریز92-93 خراسان جنوبی-بیرجند) توسط تیم شطرنج شرکت را به سرپرستی علیرضا حسونی زاده (مسئول هیات شطرنج شرکت آبفااهواز) از افتخارات سال جاری در حوزه ورزش عنوان کرد.

حضور پرنشاط تیم فوتسال شرکت در مسابقات سراسری وزارت نیرو در سال جاری در مشهد مقدس نیز نوید شکوفایی استعدادهای بیشتری را در سال های آتی داد.

همچنین اعزام تیم بانوان در حوزه آمادگی جسمانی به مسابقات و به میزبانی آبفا تهران در تیرماه سال جاری صورت پذیرفت که البته ازین به بعد امیدواریم استعدادهای بانوان محترم ضمن بهره مندی از فضای مناسب ورزشی یاد شده بیش از پیش شکوفا شود.

فرید خداکرمی ازهماهنگی هیات شطرنج بانوان استان خوزستان با شرکت آبفا در راستای استعدادیابی از بین بانوان آبفا اهواز جهت شرکت در مسابقات وزارت نیرو خبرداد .

در حال حاضر 15 نفر از بانوان جهت شرکت در این امر ثبت نام نموده اند.

وی در پایان گفت: عنایت مدیرعامل و معاون مالی و پیشتیبانی وی همواره شامل حال امور ورزش در شرکت آبفا اهواز بوده است و امیدواریم با تخصیص اعتبارات بیشتر بتوانیم در راستای گسترش فعالیت های ورزشی بیش از پیش گام برداریم.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
comment
0
0
comment به جای ساخت ورزشگاه لایروبی فاضلاب کنند که سرریز آن کل شهر اهواز رو گرفته
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار