اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۹
به بهانه انتشار سه هزارمین شماره فرهنگ جنوب :

حمید سالم پور
خبرنگاری از جمله حرفه های بسیار شریف و در عین حال پر خطر است . در طول تاریخ کم نبودند افرادی که برای اعتلای فرهنگ اطلاع رسانی ، سختی های زیادی را تحمل کرده و از بذل مال و جان خویش نیز دریغ نکردند.
بی شک زمانی که شهروندان در خواب ناز و استراحت مطلق بسر می برند این رسانه و دیگررسانه های متعهد و هوشیار بیدار بودند و مشغول انجام رسالت خویش .
در روز اول هفته وحدت و در آستانه میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت (ص) بر تلکس خبرگزاری سایت وزین شوشان خبر مسرت بخشی را خواندم و آن انتشار 3 هـزارمیـن شـماره ” فرهـنگ جنوب ” است که باید به متولیان این جریده شادباش و تبریک گفت . اما از نگاهی دیگر این عزیزان بدانند انتظاراتی که از آنها می رود با گذشته متفاوت خواهد بود چرا که اکنون فرهنگ جنوب و هیئت تحریریه اش جایگاه رفیعی پیدا کرده و متناسب با آن جایگاه انتظارات جامعه از آنان بیشتر و بیشتر می شود .
متولیان ” فرهنگ جنوب ” به شایستگی از فرهنگ جنوب گفتند و سختی ها و تبعات آن را با آغوشی باز پذیرا بودند لذا باید از این عزیزان فعال در عرصه مطبوعات تجلیل کرد .
بهر تقدیر سه هزار شماره این روزنامه عدد بسیار قابل توجه و معرّف خوبی برای یک رسانه استانی بشمار می آید و از آنجا که قلم زدن در عصر حاضر همانند رانندگی در جاده لغزنده است که باید با دقت هر چه تمامتر عمل کرد تا آسیبی به خود یا سرنشینان وارد نشود مطمئناً اگر درایت و تدبیر دست اندرکاران این روزنامه نبود چه بسا عددش با کاهش یک یا دو صفر تقلیل می یافت و نسخه اش خیلی پیش بسته می شد .
شنیدن خبر انتشار سه هزارمین شماره این روزنامه بهانه ای شد تا به برادر عزیز و فرهیخته جناب امید حلالی و دیگر دست اندرکاران شریف و شجاع فرهنگ جنوب که بدون تردید به چیزی جز اعتلای نام و یاد استان و کشورخود نمی اندیشند ، ادای احترام کنیم . لذا ضمن گرامیداشت تبریک این مناسبت فرخنده ، صحت و سلامتی همراه با مزید توفیقات در انجام رسالت خویش و انعکاس صادقانه و دقیق اخبار را از خداوند متّعال برای این بزرگواران خواستارم .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار