اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۴۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۶
تمرین واقعی دمکراسی ؛
مقتدایی گفت: خوشبختانه مردم خوزستان به حدی از رشد و عقلانیت رسیده اند که در کنار یکدیگر مباحث مهم استانی را مطرح، تجزیه و تحلیل و در نهایت نیز راهکار ارایه می دهند.
شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان عصردیروزسه شنبه با ریاست  عبدالحسن مقتدایی  استاندارخوزستان , تمام  معاونین وی , نماینده مردم مسجد سلیمان درمجلس شورای اسلامی ,امام جمعه , مدیران محلی این شهرستان و حضور گرم و صمیمانه جمعی از مردم , فرهیختگان و نمایندگان انجمن های مردم نهاد درسالن دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان مسجد سلیمان برگزارشد. 

  این برای دومین بار است که شورای اداری شهرستانهای خوزستان با حضورمردم برگزار می شود و دولت مردان خوزستان درآن ضمن ارایه  گزارش عملکرد یک ساله دولت تدبیرو امید , از افق های جدید توسعه اقتصادی خوزستان سخن رانده اند . چنین نشستی اوایل ماه جاری  درشهرستان شوش برگزارشد.

  عبدالحسن مقتدایی استاندارخوزستان گفت : مسوولان استانی به دنبال جبران 23 سال عقب ماندگی خوزستان هستند و لازمه تحقق این هدف نیز همراهی مردم و مدیران با هم است.
 وی افزود: هم اکنون مردم ، نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی، مسوولان، روحانیت این استان و اقشار جامعه، با مجموعه استانداری خوزستان همراه هستند و در دو سال آینده خوزستان به بهترین نحو توسعه خواهد یافت.
وی با اشاره به برگزاری این نشست با حضور مردم و تشکل های مردم نهاد شهرستان مسجد سلیمان گفت: خوشبختانه مردم خوزستان به حدی از رشد و عقلانیت رسیده اند که در کنار یکدیگر مباحث مهم استانی را مطرح، تجزیه و تحلیل و در نهایت نیز راهکار ارایه می دهند.

وی افزود: تا چندی پیش برخی تصور داشتند که نمی توان در مسجد سلیمان پروژه های صنعتی و عمرانی را اجرا کرد اما با مشورت و همراهی مسوولان و مردم این شهرستان چندین پروژه در راستای فراهم کردن رفاه مردم و ایجاد اشتغال در حال اجرا است.

مقتدایی با بیان اینکه بسترلازم برای توسعه در مسجد سلیمان فراهم است گفت:از برنامه های مهم مسوولان استانی ارایه پروژه های صنعتی برای ایجاد اشتغال است.
وی ازمعین قراردادن دو شهرداری به عنوان 'شهر یار' برای مسجدسلیمان خبر داد و افزود:از برنامه های آتی استانداری خوزستان 'شهر یار' قراردادن برخی شهرداری های توانمند به عنوان همکار و همراه برای شهرداری های کم برخوردار است تا بتوان از امکانات شهرداری های توانمند در این شهرستان ها استفاده کرد.

استاندار خوزستان بر کمک مناطق نفتخیز جنوب در بهبود وضعیت مسجد سلیمان تاکید کرد و  با اشاره به مشکلات روستاییان اطراف سد گتوند گفت:بر اثر آبگیری این سد برخی از زمین های کشاورزان به زیر آب رفته که در سفر معاون اول رییس جمهوری به خوزستان مقرر شد در هفته آینده با حضور هیاتی از وزات نیرو وضعیت روستاییان بررسی و حق و حقوق واقعی روستاییان پرداخت شود.

وی در خصوص وضعیت تیم نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر فوتبال هم اظهارکرد: در این تیم مشکلاتی وجود دارد که تلاش خواهیم کرد برخی از آنها حل شود زیرا حضور این تیم در لیگ برتر موجب خوشحالی مردم این شهرستان شده است.

در این سفر یک روزه استاندار خوزستان از روند اجرای طرح توسعه فرودگاه مسجد سلیمان و ساخت کارخانه پتروشیمی این شهرستان دیدن کرد و کلنگ احداث کارخانه آلومینیوم کاوه مسجد سلیمان نیز به زمین زده شد.

همچنین استاندار خوزستان با حضور در تمرینات تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با اعضا و کادر فنی این تیم دیدار کرد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۱
comment
comment
بیطرف
|
United States
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
comment
0
0
comment تاریخ رویدادنگار سه دهه اخیر مسجدسلیمان بزررررگ را ورق بزنیم هیچگاه بقدر روزهای استانداری جناب آقای دکتر مقتدایی جنوبی عزیز و دوست داشتنی ان شهر تاریخی مورد توجه و اقدام قرار نگرفته .
افتتاح عنقریب فرودگاه فراموش نشدنی MIS روزشماری کنیم . دل آسمان این شهر هم برای غرش خاطره انگیز هواپیماها تنگ شده .
مقتدایی جان مطمین باش این مردم نازنین پشت سر شما هستند .
بچه جشن افتتاح فرودگاه مسجدسلیمان را با اقتدار و سربلندی جشن خواهیم گرفت . کاش همه بختیاری ها شرافتمند و غیور حضور داشته باشند . قدیمی هایمان . آنهاییکه خارج از کشور با روح و روان این شهر نبض هایشان میزند .
جشن بزرگی بپا خواهیم ساخت .
مقتدایی مچکرررریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار