اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۶
عبدالحسن مقتدایی استاندارخوزستان درجریان دومین سفرشهرستانی خود به مسجد سلیمان , درجمع بازیکنان ومسوولان باشگاه فوتبال نفت این شهرستان  حضوریافت و پیرامون مشکلات باشگاه با آنان به گفت وگو پرداخت .

استاندارخوزستان که خود روزگاری از بازیکنان فوتبال خوزستان محسوب و بخوبی با چنین مشکلاتی آشناست  , قریب به یک ساعت  پای درد دل بازیکنان و مربی این باشگاه  فوتبال خوزستانی نشست .

  مقتدایی به آنان وعده داد که به زودی مشکلات مالی باشگاه را حل می کنیم .

استاندار خوزستان اظهار داشت : براي حل مشكل مالي باشگاه يك میليارد تومان از سازمانی  برای اين باشگاه قرض گرفته ​ايم و به زودي در اختيار اين باشگاه قرار مي​ دهيم. 

وي افزود: مشكلات مالي فقط در تيم نفت مسجدسليمان نيست بلكه در تيم​ هاي ديگر، حتي تيم​ هاي پايتخت و مركز نيز وجود دارد و امري طبيعي است.

استاندار خوزستان افزود:  تيم نفت مسجدسليمان پديده اي است كه كسي انتظار نداشت روزي به ليگ برتر صعود كند و به همين منظور موجب غافلگيري مسوولان شد. اين تيم مجموعه ​اي است كه از صفر شروع كرده و هم اكنون به عنوان تيم ليگ برتري مطرح شده است. اتفاقاتي كه اخيرا براي تيم رخ داده، طبيعي است و بازيكنان بايد تحمل كنند نه اين‌كه با قهر، تيم را در اين شرايط ترك كنند.
 مقتدايي تصريح كرد: تيم​ هايي داشتيم كه حتي كفش نداشتند ولي در شرايط سخت دوام آوردند و به بازي ادامه ادامه دادند. 
وي با اشاره به لزوم اخلاق‌مداري میان بازيكنان، اظهار كرد: بازيكني كه اخلاق ندارد بايد تربيت شود و اين درست نيست كه ورزشكار اخلاق نداشته باشد.
استاندار خوزستان گفت: مجموعه مسوولان استان و نفت به اين باشگاه آمدند تا مشكلات آن را حل كنند. ما از قبل براي بررسي مشكلات تيم نفت مسجدسليمان پيگيري​ هاي لازم را انجام داده​ ايم و به زودي مشكلات آن‌ها را با تخصيص اعتبارات لازم حل مي​ كنيم.
 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار