اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۴۴۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۵
استاندار خوزستان :
مقتدایی: هیج مساله ای نمی تواند مانع از توسعه استان شود و بهانه ای از سوی مسوولان برای کم کاری و انجام ندادن کار ها پذیرفته نخواهد بود.
'عبدالحسن مقتدایی  در نشست شورای اداری استان که در محل سالن امام رضا(ع)شهرک نفت اهواز برگزار شد بیان کرد: نماینده های خوزستان در مجلس و نماینده های مجلس خبرگان رهبری ،ائمه جمعه،فرهیختگان و نخبگان و مردم استان با مجموعه مدیران حوزه استانداری خوزستان به بهترین نحو همکاری و همراهی می کنند و وظیفه مدیران نیز تلاش برای حل مشکلات استان است.

وی افزود: با وجود تمامی محدودیت های موجود باید از امکانات حداقلی به بهترین نحو استفاده کرده و برای ایجاد اشتغال و توسعه استان نیز فرصت های جدید خلق کرد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید برای برخی از مسوولان فرصتی مجدد برای خدمت گذاری ایجاد شده است بیان کرد: خوشبختانه مسوولان استانی در دولت یازدهم توانسته اند با اعتبارات اندکی که به استان اختصاص داده شده با بهره گیری و مشورت از تمامی همراهان و دوستداران دولت و نظام برای بهبود وضعیت مردم طرح های خوبی در استان اجرا کنند.

مقتدایی افزود: به طور متوسط در مدت دولت یازدهم مسوولان استانی توانسته اند در هر ماه چهار مورد کار خاص را در استان اجرایی کنند که برخی از این اقدامات برای سایر استان ها الگو شده است.

استاندار خوزستان علت اصلی برگزاری این نشست با حضور اقشار مختلف استان را همسو شدن بیشتر برای کمک به توسعه استان خوزستان اعلام کرد.

استاندار خوزستان ادامه داد: در دوران انقلاب بسیاری از تصمیم گیری ها در مرکز انجام می شد و پس از آن نیز در دوران دفاع مقدس نیز به دلیل مصالح ملی اختیارات در دست مسوولان مرکزی بود.

مقتدایی گفت: به دلیل همین تصمیم گیری ها در مرکز مدیران استانی قادر به تصمیم گیری درباره مشکلات استانی نبودند به گونه ای که در حال حاضر برای استفاده از فرصت هایی موجود در کشور عراق که بازاری آماده برای حضور سرمایه گذاران است با مشکل برنامه ریزی موجه ایم.

وی بیان کرد: اگر این آشفتگی رفتاری سر و سامان داده نشود این مساله می تواند یک آفت باشد و مسایل مربوط به استان را دستخوش معضلات کند.

در این نشست شورای اداری که حدود یکهزار نفر از مسوولان استانی ، تشکل های مردم نهاد و همچنین طیف های مختلف سیاسی استان برگزار شد معاونان استاندار خوزستان نیز به ارایه گزارش عملکرد حوزه های خود در طی دولت تدبیر و امید پرداختند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
comment
comment
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
comment
0
2
comment لطفا موضوع فاضلاب را پیگیری نمایید بوی تعفن و سرریز فاضلاب در اکثر مناطق اهواز مانند کیان پارس ، کیان آباد ، امانیه ، باغ معین ، زیتون و........ وجود دارد وعلاوه بر به خطر افتادن بهداشت عمومی معیاری از عدم توسعه یافتگی استان می باشد و جالب اینست که اداره آبفا اهواز بسیار در این زمینه منفعل است و سایتها و خبرگزاری های استان این مورد را پیگیری نمی کنند
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
comment
1
0
comment جناب مقتدایی مگر نظر اقشار مردم برا شما مهمه ،،شما فقط نظرات خودتان ودوتا از معاونین تان براتان مهمه ،
comment
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
comment
0
1
comment ما مردم خوزستان؛
((کارون پراب، هوای پاک و اشتغال پایدار)) میخواهیم ...
و برای دستیابی به اینها به اقای دکتر مقتدایی اعتماد و از برنامه های ایشان حمایت میکنم.
comment
بیطرف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
comment
0
1
comment سلام و عرض ادب به تمامی هم استانی های عزیز و ارزشمند .
احتراما بدور از هر گونه موضع گیری های افراد صادقانه و بی ریا و دور از شتابزدگی بپذیریم آیا مگر آقای دکتر مقتدایی مسیول تمام اقدامات بعمل نیامده از سال های گذشته میباشد .
ایشان چند ماه میباشد که عهده دار این مسیولیت خطیر و گسترده میباشند .
حداقل مواردی را که بخوبی دوستان گرامی به آن اشاره فرمودند هر کدام چقدر زمان برای اجرا نیاز دارند .
منصف باشیم .
یا علی مدد .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار