شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۴۵۴
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴
بدنبال شکایت ولی دانش آموز در ناحیه سه آموزش و پرورش اهواز در خصوص ضرب و شتم فرزندش توسط ناظم مدرسه اش ، رئیس ناحیه سه آموزش و پرورش اهواز با دستور پیگیری حقوقی و قانونی این مساله توسط واحد بازرسی و واحد ارزیابی عملکرد و حراست، این واحدها بصورت مستمر پیگیر این موضوع و علل وقوع آن و همچنین بازجویی از ناظم مورد نظر ، پرس و جو از دانش آموز مضروب و پرداختند.

پدر دانش آموز با بیان اینکه کل مساله یک سوتفاهم برای ناظم بوده و ایشان بجای حل این مساله یا پیگیری شفاهی یا کتبی بصورت اینچنینی اقدام نمودند.
روز گذشته نیز جلسه ای رسمی در مدرسه ای که این حادثه در آن رخ داده بود با حضور مسئولان فوق و معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش صورت گرفت که در آن به اشتباه صورت گرفته از سوی ناظم و متعاقب آن ضرب و شتم دانش آموز صحه گذاشته و خانواده دانش آموز بخاطر اینکه ناظم در بیست و نهمین سال خدمت خود بوده و بخاطر آسیب ندیدن خانواده اش از پیگیری موضوع و بررسی این پرونده در هیات بدوی تخلفات اداری جلوگیری نموده.

در خلال این جلسه که بصورت رسمی در مدرسه مذکور صورت گرفت پدر دانش آموز با اذعان اینکه من دنبال محاکمه ناظم مورد نظر نیستم چرا که فرزندم آسیب دیده و دیگر کاری نمی توان کرد. اما می توانم با پیگیری های خودم و اقداماتی که از سوی ناحیه سه آموزش و پرورش صورت می گیرد از پیش آمدهای اینچنینی در آینده در جای جای ایران اسلامی جلوگیری کنیم.

پدر دانش آموز با اشاره به اینکه چرا مراکز مشاوره فقط برای دانش آموزان باشد و معلمان و کارکنان آموزشی که آنها نیز انسانهایی مانند ما هستند و ظرفیت های های ذهنی و روحی مشخصی دارند از این مراکز استفاده نمی کنند و می بایست هر مدت شاهد حادثه ناگواری در یکی از مدارس باشیم.

وی با بیان اینکه من دنبال محاکمه یک شخص نیستم و دنبال پاسخگویی یک سیستم هستم که چرا باید چنین اتفاقاتی در آن رخ دهد. ایا اموزش و پرورش و مسئولین چنین اجازه ای را به این اشخاص میدهند یا اینکه این رفتارها شخصی است. مسلما چنین دستوری نبوده و همه سیستم آموزشی و مسئولین آن را محکوم می کنند . پس اگر چنین رفتارهایی شخصی است چرا با آن مقابله نمی شود و راهکارهایی برای خشکاندن آنها صورت نمی گیرد. و چرا شخصیت حقوقی آموزش و پرورش دستخوش رفتارهای شخصی یکسری افراد گردد که ردای معلمی را اندازه خود نمی بینند! و از آن تعدی می کنند.

شب آن روز نیز جمعی از مسئولین آموزش و پرورش از جمله واحدهای بازرسی، ارزیابی عملکرد، پرورشی ، حراست، مدیر مدرسه و ناظم مذکور! ضمن حضور در منزل دانش آموز آسیب دیده در جریان ضرب و شتم توسط ناظم از وی دلجویی کردند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۷
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
comment
3
8
comment چرا از معلمي كه توسط ولي دانش آموز مورد ضرب و شتم قرار گرفت دلجويي نكرديد؟ بگذاريد هيئت تخلفات به اين امر رسيدگي كند شايد حق را به ناظم بدهد ولي آيا حق را به كسي كه در محيط مدرسه معلم را مورد اهانت قرار داد خواهد داد؟
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
comment
comment اصلا این دو موضوع چه ربطی بهم دارند!

مگر آن ولی دانش آموز استخدامی وزارت اموزش و پرورش است که چنین مثال میزنید؟
نگران نباشید هیچ جای این کشور حق را به ناظم برای تنبیه نمی دهد آنهم بدین شکل
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
comment
comment انگار اخبار مطالعه نمی کنید تمام رسانه ها و تمام مسئولین با این معلم همدردی کرده و از ایشان دلجویی کردند:در این بین ، باید اقدام نماینده خرمشهر و همچنین رییس آموزش و پرورش این شهرستان را ستود که با حضور در محل کار این معلم ، از او دلجویی نمودند. سامری در این ملاقات و دلجویی گفته است که از این عمل به شدت ناراحت هستیم و جامعه فرهنگی را مورد حمایت قرار داده و با هرکس در هر پست و مقامی که مرتکب چنین کار نکوهیده‌ای شده برخورد خواهیم کرد. اگر این فرد بر اثر ناراحتی و از سر نادانی تصمیمی گرفته از جانب خودم از تمام جامعه فرهنگی طلب پوزش می‌کنم.

اما نیامدند این دو حادثه را با هم قاطی کنند.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
comment
0
2
comment هر مسئله ای هم که باشه حق دست درازی نداره آقای محترم باید این معلم گستاخ تنبیه بشه آخه بچه ششم ابتدایی تنبیه داره اونم ضرب وشتم بره سر چهارراه دعوا کنه مگر دانش آموز ولی نداشته
comment
مقداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
comment
2
0
comment همیشه معلم ها مقصر هستند معلم ها رو تشبیه کردند به انبیا با کلی توقع زیادی که براشون تعریف کردن و همه دانش آموز ها هم انسانی که ظرفیت سلمان وابوذر شدن دارن ؟؟؟حال اگه این پیغمبر تازه تعریف یه ذره تخلف ببیند انگار جنایتی بزرگ دیدن به بد ترین شکل با اونها برخورد میشه انگار حضرات فرموش کردن پیغمبر اسلام هم در بسیاری موارد با متخلفان خشن برخورد میکرد جالب اینجاست حقوق معلمها نسبت به بقیه کارکنان دولت کمترین مقدار رو داره در حالی طبق آمار کارکنان دولت بطور متوسط در روز 45 دقیقه کار میکنند که این مقدار زمان متوسط هستش یعنی ما کارمندانی داریم که از این هم کمتر کار میکنند تنها کارمندان دولت که تمام زمان کاریشون زمان مفید هستش معلمها هستند و اگر کم کاری بکنند نمیتوانند سر فصل درسی رو تمام بکنند واقعا برای این قشر زحمت کش که به شدت مورد اجحاف هم قرار گرفتند متاسفم
راستی کسی در بین وزارتخانه ها و ارگان های دولتی جایی رو سراغ داره که از معلم ها بیشتر زحمت بکشند
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
comment
comment باز هم برگشتیم خانه اول
اینکه بخواهید کلیه سیستم های دولتی را با هم مقایسه کنید و مساله را به حقوق و فلان و فلان ربط دهید که مثلا مساله این تخلف را توجیه کنید؟!!
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
comment
0
3
comment جناب هر دو حرکت محکوم است چه دانش آموزی که توسط معلم و ناظم به این شکل مورد ضرب و شتم قرار بگیرد
و چه معلمی که توسط ولی دانش آموز کشیده خورد!
چرا تا اتفاقی می افتد با دیگری مقایسه اش می کنید. آیا می خواهید با این حرکت این اقدام را توجیه کنید
نه برادر من هر دو حرکت محکوم است و هر کدام جای خود حرف زیادی برای گفتن دارد.
ولی قرار نیست با اطلاع رسانی هر کدام بخواهیم از قبح و بدی آن یکی کم کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار