اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۶
برخی از شهروندان هندیجانی در گفتگو با خبرنگار ما گفتند: متأسفانه مخابرات هندیجان به خوبی به وظایف خود عمل نمی کند و به مشترکان خود سرویس به موقع و مناسب نمی دهد.
یکی از شهروندان هندیجانی در ادامه گفتگو خود با خبرنگار ما افزود: از سال 91 تا کنون خط بنده هنوز برقرار نشده است و تا کی جهت انجام کارهای ناتمام خود به مخابرات مراجعه کنم و آنها قول و وعده بدهند و کار من را انجام ندهند.
این شهروند عنوان کرد: بنده برای چندمین بار بطور حضوری و با تماس تلفنی مشکلات و دغدغه های خود را به مسئولین مخابرات هندیجان اعلام کرده ام اما متأسفانه تا کنون اقدام تأثیر گذاری صورت نگرفته است و همچنین برای چندین بار در سامانه 117 شماره خود را ثبت نموده ام، با این وجود تاکنون خط بنده هنوز وصل نگردیده است .
وی بیان کرد: چرا مخابرات تاکنون کاری را که مهمترین وظیفه خود یعنی سرویس دهی بموقع و منظم می باشد را انجام نمی دهد و هنگامی که برای رفع مشکل خود به آنها مراجعه می کنیم به ما می گویند مشکلتان را حل خواهیم کرد ولی حل نشده باقی می ماند.
یکی دیگر از شهروندان منتقد تصریح کرد: در هندیجان برای انجام دادن بیشترکارها، مردم نیاز به اینترنت پر سرعت دارند و اینترنت پر سرعت نیاز به زیرساخت های قوی و جدید دارد که متأسفانه بیشتر شبکه مخابراتی در هندیجان با اشکالات و بیشتر آن قدیمی و نیاز به تعمیر و باز سازی شبکه بصورت گسترده دارد که در حال حاضر با حجم وسیع درخواست های مردم این شبکه قدیمی پاسخ مردم را نمی دهد و شبکه موجود با قعطی و اختلال مواجه است و البته این کار همت مسئولین مربوطه و تلاش آنها را می طلبد ولی از مسئولین مخابرات هندیجان اهتمام خاصی دیده نشده است. 
وی خاطر نشان کرد: در هندیجان منازل،پمپ بنزین و برخی ادارات دچار مشکل قعطی تلفن و اینترنت هستند،چرا شبکه های مخابراتی در هندیجان کارایی لازم را ندارد؟چرا سامانه 2020 هنگامی که قعطی اینترنت در هندیجان اتفاق افتاد به ما اعلام و خسارت به ما پرداخت نکرد؟ چرا مخابرات به اندازه ای که از ما هزینه از ما دریافت می کند به ما خدمات نمی دهد؟ در این میان چه کسی پاسخگوی هزینه ها و وقت تلف شده ما را جبران می کند؟
وی در ادامه اظهار کرد: ما از مسئولین ذیربط خواهشمندیم که به این مشکل موجود هر چه سریعتر رسیدگی کنند تا دیگر شاهد بروز چنین اشکالاتی نباشیم زیرا که اگر ما با قعطی اینترنت در هندیجان مواجه شویم از کارهای روزانه خود عقب می مانیم، و برای سرعت بخشیدن به تمام کارها نیاز به اینترنت پر سرعت داریم چرا که تمام امورات و کارهای مردم به سامانه های اینترنتی مانند دولت الکترونیک محول شده است و اینترنت جز لاینفک زندگی روزانه ما شده است.
یکی دیگر از شهروندان هندیجان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: من برای انجام امور اینترنتی خود از اینترنت خانگی استفاده می کنم ولی بدلیل قطع و وصل شدن های مکرر اینترنت نمی توانم بدرستی کار خود را انجام دهم و این مشکل بیشتر مشترکین در هندیجان می باشد.
رئیس جایگاه سوخت خلیج فارس نیز در گفتگو با خبرنگار ما تأکید کرد: پمپ بنزین یکی از مناطق حساس که نیاز به اینترنت پر سرعت و با کیفیت برای انتقال اطلاعات می باشد و چندین سامانه های نظارتی،سامانه ثبت سوخت و حواله ، خرید سوخت و کارت های پرداخت آنلاین در آن نصب است و برای انتقال همه این داده ها نیاز به اینترنت پر سرعت و با قدرت داریم اما متأسفانه این امر برای ما بصورت مناسب مهیا نیست و شاهد قعطی پی در پی و اختلال در سامانه ها موجود است و این را چندین بار به مسئولین بطور حضوری، تلفنی و ثبت در سامانه 117 اعلام کردیم ولی جز چند بار بطور جزئی مشکل حل می گردد اما متأسفانه مشکل تکرار می شود و ما هم دوباره باید پیگیر باشیم.
لازم به ذکر است که تلاش خبرنگار ایلنا جهت برقراری ارتباط با «عبدالرضا حیاتی» رئیس اداره مخابرات هندیجان جهت پیگیری این موضوع، به علت رد تماس از طرف وی، بی‌نتیجه ماند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار