اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲







اول بهمن همایش《بررسی رکود تورمی و راه های خروج از آن》در اهواز برگزار میگردد.
اقتصاد کشور از دو جهت در آستانه یک تحول مهم است، یکی آغاز برنامه ششم توسعه که در واقع ۵ سال برنامه های جاری کشور بر اساس آن تدوین می شود و از طرفی فضای حاکم بر شرایط منطقه، قیمت نفت و تحریم های ناجوانمردانه غرب علیه اقتصاد ایران باعث شده است که مشکلات اقتصادی و راه حل های برون رفت از آن به صورت راهکارهای عملی مورد توجه دولتمردان و نظریه پردازان اقتصاد قرار گیرد.

اتاق بازرگانی،صنعت، معدن و کشاورزی اهواز با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان در راستای شناسایی و ارائه راه حل های اجرایی با توجه به ظرفیت های موجود جهت برون رفت از شرایط فعلی، حمایت از دولت و ارتقاء سطح رفاه عمومی، همایش 《بررسی رکود تورمی و راه های خروج از آن》 را برگزار میکنند. این همایش در سالن اجتماعات سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان در ۱ بهمن از ساعت ۹ تا ۱۲  برگزار میگردد. یکی از ویژگی های این همایش میزبانی بخش خصوصی و ارائه نظرات و پیشنهادات نوین اجرایی و مشورت دهی به دولتمردان در عرصه اقتصادی فارغ از دیدگاه های سیاسی میباشد.

با توجه به وظایف ذاتی اتاق بازرگانی و همچنین نقش محوری و پتانسیل های ملی خوزستان، برگزاری اینگونه همایش ها می تواند در استان باعث رونق بیشتر ظرفیت های ملی گردد.

در این همایش مدیران دولتی و بخش خصوصی  سخنرانی خواهند نمود و  دکتر فرشاد مومنی و دکتر مسعود حسین پور به ارائه مقاله در قالب سخنرانی خواهند پرداخت .
گفتنی است دکتر فرشاد مومنی از اساتید دانشگاه علامه طباطبایی و دارای مدرک دکتری اقتصاد با گرایش توسعه، یکی از برجسته ترین اقتصاددانان ایران است از تالیفات ایشان میتوان از علم اقتصاد و بحران در اقتصاد ایران  ، کالبدشناسی یک برنامه توسعه و.. نام برد.

مسعود حسین پور ,دکترای مدیریت بازرگانی و مدرس دانشگاههای استان است که سوابق اجرایی متعددی مانند ریاست خانه صنعت و معدن خوزستان به مدت 8سال ، عضویت و سخنگویی شورای مرکزی خانه صنعت و معدن ایران، عضو شورای رشد و فناوری دانشگاه  شهید چمران اهواز و... را در کارنامه دارد وی هم اکنون مشاور رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان میباشد

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار