شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۴
برای اولین بار در استان خوزستان
منا عبدالخانی مدیر خانه زبان نسل نو افزود: این آزمون ها در بخش کودکان YLE از سوی دانشگاه کمبریج به عنوان بزرگترین دانشگاه در حوزه زبان و آموزش زبان انگلیسی و ارایه دهنده معتبرترین مدارک زبان انگلیسی برای زبان آموزان و اساتید زبان انگلیسی در خانه زبان نسل نو برگزار شد.
برای اولین بار در استان خوزستان آزمون های ESOL  (زبان انگلیسی برای افراد غیر انگلیسی زبان) دانشگاه کمبریج در خانه زبان نسل نو برگزار شد.

مدیر این موسسه با تاکید بر اعتبار بین المللی مدرک این آزمون ها گفت: مدرک  ESOL مورد تایید بیش از 13 هزار و 500 دانشگاه ، سازمان و شرکت در سراسر دنیا ست و به همین خاطر هر ساله هزاران نفر این آزمون ها را در سراسر دنیا برای بهبود و پیشرفت تحصیلات ، کسب و کار ، استخدام و کسب اعتبار بین المللی می گذرانند.

منا عبدالخانی مدیر خانه زبان نسل نو افزود: روز پنجشنبه این آزمون ها در بخش کودکان YLE  از سوی دانشگاه کمبریج  به عنوان بزرگترین دانشگاه در حوزه زبان و آموزش زبان انگلیسی و ارایه دهنده معتبرترین مدارک زبان انگلیسی برای زبان آموزان و اساتید زبان انگلیسی در خانه زبان نسل نو برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این آزمون در مرکز برگزاری آزمون های کمبریج در استان خوزستان (خانه زبان نسل نو) بر پا شد ، تصریح کرد:به زودی در این مرکز دوره جدید آزمون ها در بخش بزرگسالان (KET-PET)   برگزار خواهد شد و از هم اینک از متقاضیان در سطوح مختلف در این مرکز واقع در امانیه خیابان سقراط شرقی مجتمع آراد ثبت نام به عمل می آید.  

آزمون های ESOL  (زبان انگلیسی برای افراد غیر انگلیسی زبان)  با حضور پرفسور "سید احمد علوی" نماینده و مسول برگزاری این آزمون ها در ایران در مرکز زبان نسل نو برگزار شد. مرکز زبان نسل نو هدفمند و جهت دار زبان آموزان را از سنین پایین و خردسالی به سمت اهداف زبان آموزی در جهت بین المللی دانشگاه کمبریج هدایت می نماید. دوره های عمومی و فشرده زبان انگلیسی و دوره های آمادگی آزمون ها در این مرکز بر پا می شود.

گفتنی است مركز زبان نسل نو از هم اكنون ثبت نام براى دوره هاى جديد امتحانات كمبريج كودكان و بزرگسالان را آغاز كرده علاقه مندان با مراجعه به مركز واقع در امانيه خيابان سقراط شرقى بين انقلاب و عارف مجتمع آراد نيم طبقه اول واحد ٢ يا با شماره تلفن ٣٣٣٦١٠٣٦ تماس حاصل فرمايند.



نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار