اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۴۷۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸
رحمانی فضلی پیش از این در مورد انتخاب معاون سیاسی گفته بود: معاون سیاسی، معاونت مهم و تاثیرگذاری در وزارت کشور است. عزل و نصب ها در این وزارتخانه، تقسیمات کشوری، بررسی احزاب و برگزاری انتخابات از وظایف این معاونت است.
به گزارش خبرنگار مهر، پس از 7 ماه و مطرح شدن گزینه‌های مختلف برای معاونت سیاسی وزارت کشور سرانجام محمد حسین مقیمی به عنوان معاون سیاسی وزارت کشور منصوب شد.

رحمانی فضلی پیش از این  در مورد انتخاب معاون سیاسی گفته بود: معاون سیاسی، معاونت مهم و تاثیرگذاری در وزارت کشور است. عزل و نصب ها در این وزارتخانه، تقسیمات کشوری، بررسی احزاب و برگزاری انتخابات از وظایف این معاونت است.

وی با تاکید بر اینکه بنده حساسیت خاصی برای انتخاب این معاونت دارم، گفت: تلاش کردم افرادی را شناسایی کنیم که برخی خودشان به علت سنگینی این مسئولیت قبول نکردند. اما  دو سه کاندیدایی که برای این پست درنظر گرفته ام باید با دولت و نظر رئیس جمهور انطباق دهم که به زودی آن را اعلام کنیم.
مقیمی معاونت عمرانی وزارت کشور، استاندار کرمانشاه ، استاندار خوزستان، سرپرست شهرداری تهران، سرپرست ستاد بازسازی و نوسازی مناطق جنگی و نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی را در کارنامه خود دارد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۲
comment
comment
مهران ياورى
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
comment
0
2
comment جناب وزيركشور ازآن موقع تاالان يك ميتينگ ويااجلاس براى احزاب تشکيل نداده كه يك چهره سرشناس همچون هاشمى، خاتمى و ٠٠٠ دعوت كندوكارسياسى انجام بدهد
وامامعاون سياسى كه برگزاركننده انتخابات است
البته مردخوب و باخداییست
ايشان دركارعمرانى تخصص دارد
نه در سياسى
٠
ازطرف مهران ياورى فعال سياسى اجتماعى
comment
تمیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
comment
0
0
comment انسان شریف و با انصافی است . تقوا از نمونه های بارز شخصیتی ایشان است.ارزوی موفقیت برای وی از خدای منان خواهانم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار