شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۰
مديركل راه و شهرسازي خوزستان از آغاز كار بررسي طرح هاي راه و مسكن شهرستان هاي استان در قالب يك برنامه چهار ماهه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، منوچهر رحماني گفت: قرار است در قالب اين طرح كه از پنجشنبه گذشته و با حضور در پرژه دو هزار واحدي مسكن كاركنان نفت و به دنبال آن در روز جمعه با بررسي طرح هاي راه و مسكن شهرستان باوي با حضور فرماندار و مسوولان دستگاه هاي مربوطه اين شهرستان آغاز شده اولويت بندي لازم براي اجراي طرح ها با در نظر گرفتن اعتبار اين ها در بودجه سال آينده انجام شود.
وي افزود: در اين نشست ها با همفكري فرماندار كه مقام عالي دولت در شهرستان است و مديران شهرستاني با توجه به تنگناهاي اعتباري براي بهره وري و استفاده بيشتر از كمترين امكانات برنامه ريزي لازم صورت مي گيرد.
رحماني در عين حال اظهار كرد: این نشست نیز در قالب اين طرح با فرماندار اهواز، معاون عمراني فرماندار و سه بخشدار اين شهرستان برگزار شد.
وي گفت: اين نشست ها در قالب شوراي مديران راه و شهرسازي برگزار مي شود.
مديركل راه و شهرسازي خوزستان همچنين با يادآوري اجراي طرح ضربتي راهداري از اوايل هفته گذشته در خوزستان اظهار كرد: طرح بررسي حوزه راه و مسكن نيز در تداوم اين طرح آغاز شده كه در تكميل اين طرح ها طرحي بلند مدت نيز اجرا خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار