شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۵۰۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۳
هنگام آن رسیده است که با تدبیری صحیح این معضل بزرگ نظام آموزشی را هم چون اقدام شایسته و بسزایی که در حوزه بهداشت و درمان صورت گرفت ، رقم زنید و با آموزش و پرورش آنچنان برخورد کنید که در شعارها و کلام هایتان آورده و می آورید .
انجمن اسلامی معلمان خوزستان در بیانیه ای از پیگیری مطالبات قانونی فرهنگیان از طریق مجاری و مراجع قانونی خبر داد. در بیانیه انجمن اسلامی معلمان خوزستان که از طریق نمابر به پایگاه خبری شوشان ارسال شده است آمده است: 

از آن جایی که آموزش و پرورش به عنوان نهادی فرهنگی و اجتماعی مولد سرمایه انسانی در کشور است لذا هر گونه تغییر و تحول در این نهاد مرهون نیروی انسانی توانمند و با انگیزه است.

 در همین راستا انجمن اسلامی معلمان خوزستان طی نامه‌ای ضمن پیگیری مطالبات بحق فرهنگیان در راستای اعتلای منزلت و جایگاه معلمان در آستانه تصویب بودجه سال 94 از وزارت آموزش و پرورش و مجلس شورای اسلامی خواسته است تا با توجه ویژه به بودجه آموزش و پرورش نسبت به ترمیم حقوق و وضعیت معیشتی فرهنگیان اقدامات جدی صورت پذیرد. 

در همین راستا انجمن اسلامی معلمان خوزستان هرگونه حرکت غیر قانونی که منجر به تضعیف دولت تدبیر و امید و یا سوءاستفاده دشمنان جمهوری اسلامی ایران را فراهم نمایید مورد تایید قرار نمی دهد و از همکاران متعهد و دلسوز می خواهد مطالبات خود را از مسیر های قانونی دنبال نمایند.

در پایان این بیانیه خطاب به اعضای هیأت دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی آمده است: هنگام آن رسیده است که با تدبیری صحیح این معضل بزرگ نظام آموزشی را هم چون اقدام شایسته و بسزایی که در حوزه بهداشت و درمان صورت گرفت ، رقم زنید و با آموزش و پرورش آنچنان برخورد کنید که در شعارها و کلام هایتان آورده و می آورید .
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
comment
0
0
comment از انجمن وکیل الدوله بیش از این انتظار نداریم
comment
یک معلم همدرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
comment
0
0
comment قانون فصل الخطاب است به شرطی که درحدشعارنماندودولتمردان بزرگوارما هم به آن عمل کنند مانیز قانون مداری راهمچون گذشته رعایت می کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار