شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۳
شهردار اهواز در خصوص میزان تحقق بودجه سال جاری عنوان کرد: 80 درصد بودجه سال 93 شهرداری در 9 ماهه نخست سال جاری محقق شده و با توجه به اینکه عمده درآمدهای شهرداری در سه ماهه اخیر سال است پیش بینی می شود شاهد تحقق کامل بودجه سال جاری باشیم.
در هفتاد و یکمین نشست علنی اعضای شورای شهر اهواز صورت گرفت:تقدیم لایحه بودجه سال 94 توسط شهرداری به شورای اسلامی شهر اهواز 

لایحه بودجه شهرداری اهواز در سال 94 با پیش بینی مبلغی معادل 12 هزار  میلیارد و 390 میلیون ریال به شورای اسلامی شهر اهواز تقدیم شد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر اهواز از هفتاد و یکمین نشست علنی اعضای این شورا که با حضور شهردار اهواز و معاونان وی در محل سالن اجتماعات شورای شهر اهواز برگزار شد، شهردار اهواز با تاکید بر اینکه تنظیم این بودجه بر اساس کارشناسی های دقیق بوده است بیان کرد: بر اساس این لایحه بودجه عمرانی شهرداری 899 میلیارد تومان پیش بینی شده است که نسبت به سال 93 دارای رشدی 30 درصدی است و 73 درصد از مبلغ کل بودجه را به خود اختصاص می دهد. 

سید خلف موسوی ادامه داد: مبلغ 340 میلیارد تومان نیز برای هزینه های جاری پیش بینی شده است که این مبلغ 27 درصد از کل بودجه است. 

شهردار اهواز در خصوص میزان تحقق بودجه سال جاری عنوان کرد: 80 درصد بودجه سال 93 شهرداری در 9 ماهه نخست سال جاری محقق شده  و با توجه به اینکه عمده درآمدهای شهرداری در سه ماهه اخیر سال است پیش بینی می شود شاهد تحقق کامل بودجه سال جاری باشیم. 

موسوی با تشریح اهداف مد نظر قرار گرفته در بودجه سال 94 گفت: اجرای پروژه های بزرگ و ماندگار برای رفع نیازهای شهری در بخش زیرساختی به ویژه در حوزه حمل و نقل و ترافیک، ایجاد فضاهای فرهنگی، ورزشی، تفریحی و رفاهی برای شهروندان در محلات و مناطق مختلف و رفع مشکلات مناطق محروم و حاشیه شهر سرلوحه عملکرد شهرداری در سال آینده خواهد بود. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار