اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۵۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۰
رییس شورای اسلامی شهر اهواز :
سعادت نیا : نحوه تعامل شهروندان با شهرداری باید دارای فرایندی مشخص و پاسخگو باشد.
رییس شورای اسلامی شهر اهواز با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی بیان کرد: خروجی شورای چهارم شهر اهواز توجه به نقاط محروم است.

رییس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: اعتماد سازی در بین شهروندان زمانی به وجود می آید که شاهد گره گشایی از مشکلات خود در حوزه شهری توسط شهرداری و شورا باشند. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر اهواز از هفتاد و یکمین نشست علنی، حجت الاسلام و المسلمین سعادت نیا ضمن تشکر از شهردار اهواز و همکاران وی در خصوص تدوین لایحه بودجه سال آینده اظهار کرد: شهروندان زمانی به تشکیلات شورا و شهرداری اهواز اعتماد می کنند که شاهد تغییرات در فضای شهری و مرتفع شدن مشکلات سنوات پیشین شوند. 

وی با تاکید بر لزوم برون سپاری برخی خدمات به بخش خصوصی عنوان کرد: توجه به برون سپاری سبب تسهیل و تسریع امور است، همچنین کارآمدی و توانمندسازی پرسنل شهرداری باید به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد، نحوه تعامل شهروندان با شهرداری باید دارای فرایندی مشخص و پاسخگو باشد. 

حجت الاسلام و المسلمین سعادت نیا افزود: ما چه میزان به بخش خصوص توجه داشته ایم؟ تا چه میزان از ظرفیت های بانک شهر استفاده نموده ایم؟ برای جبران کاستی های بودجه چه نگاهی به پتانسیل های بخش های خصوصی داشته ایم؟ در چابک سازی ساختار شهرداری و اعتماد سازی به بروکراسی اداری چه اقدامی انجام داده ایم؟ 

رییس شورای اسلامی شهر اهواز خواستار توجه ویژه اعضای شورا بالخص اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و کمیسیون تلفیق به لایحه بودجه سال 94 شد و ادامه داد: به مشکلاتی که خود به عنوان شهروند با آن مواجه هستید در تدوین و بازبینی لایحه بودجه توجه ویژه داشته باشید و به ساز و کارهای عمرانی و نیازهای شهروندان نگاهی جدی بیندازید و بدانیم که خروجی شورای چهارم شهر اهواز توجه به نقاط محروم و کمتر توسعه یافته شهر اهواز و  دریافتن نوع نیازهای شهروندان به چرایی و چگونگی امکانات تفریحی و رفاهی است. 
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
محمد رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
comment
2
2
comment البته رسیدگی به مناطق محروم خوب است اما مفهوم عدالت را در بر نمی گیرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار