اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۵۴۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۳
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: امروز عده زیادی از قشرهای مختلف مردمی و دانشجویی در اعتراض به توهین مجله فرانسوی شارلی ابدو به پیامبر گرامی اسلام، مقابل سفارت فرانسه در تهران تجمع کردند.
در این تجمع عده‌ای از مردم کاغذی را که ذکر «محمد رسول الله» بر آن نقش بسته بود، به روی تابلوی خیابان نوفل لوشاتو چسباندند و نام این خیابان را عوض کردند.

جمعی از تجمع‌کنندگان از مسئولان درخواست داشتند که برای اعتراض به این توهین و سکوت دولت‌های غربی، نام خیابان نوفل لوشاتو را به نام پیامبر گرامی اسلام تغییر دهند.

سفارت فرانسه در خیابان نوفل لوشاتوی تهران واقع شده است.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
comment
comment
مسجدسلیمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
comment
4
5
comment آفرین
کارخوب و پسندیده ای است
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
comment
0
2
comment کاره خوبی کردن به کارداران فرانسه در ایران فهموندند که اگر قرار باشد در ایران بمانند باید از مسیره پیامبر رسول ال... عبور کنند و فکر نکنند اینجا نوفل لوشاتوی فرانسه هست حواسشون رو برای قدم های بعدی شون جم کنند اینجا ایرانه ایران
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
comment
0
2
comment شارلی ابدو مقصر بود نه نوفل لوشاتو . این خیابان یاداور محل استقرار امام خمینی در حساسترین مقطع انقلاب اسلامی بود. وتغییر ان توهین به انقلاب اسلامی و حضرت امام بود
comment
خوزستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
comment
0
3
comment پیامبر اسلام مهربان و دل رحم و رئوف دوست داشتنی بود.
حضرت محمد(ص) با رفتارش انسانهایی که بهش بدی میکردن خوبی میکرد، اینقدر خوب بود که دشمنانش را خجالت زده و تحت تاثیر قرار میداد،دشمنان از کرده ی خود پشیمان میشدن و به دین اسلام مشرف میشدن .
بدی رو نباید با بدی جواب داد ،باید نشون بدیم دین اسلام چقدر بزرگه ،باید دشمنان اسلام را خجالت زده کنیم ، متاسفانه عده ایی مانند داعش که خود را مسلمان میدانند بدجوری به دین اسلام ضربه زدن، بر کسی پوشیده نیست که این تروریست ها را اسرائیلی ها به وجود آوردن،مسلمانان با رفتاره خود به غیر مسلمانان نشان دهند که دین محمدی ، دین بزرگیست . باید طوری رفتار کنیم که آنانی که به پیامبر توهین کردند خجالتزده شوند ، و سرشان را به زیر ببیندازند.
دشمنان اسلام، پیروان دین محمدی را با این برنامه ها تحریک میکنند که بتوانند تندروی های برخی افراد را به تصویر بکشند وچهره ی اسلام و مسلمانان را مخدوش کنند.
زنده باد محمدپیامبر اکرم(ص)
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار