اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۵۴۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۵
مشاور استاندار و مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان ، شهردار اهواز و عضو شورا ی شهر اهواز  در جلسه مشترکی به همراه شهردار کوت عبدالله از پروژه های مشترک  شهرداری کوت عبدالله و شهرداری اهواز بازدید کردند.
سیدکریم سید نور در  بازدید از مسیر پل ششم و جاده ساحلی کوت عبدالله ضمن ابراز رضایت از روند پیشرفت پروژه های شهرداری کوت عبدالله   گفت :با توجه به اینکه در پروژه مسیر پل ششم فولاد صنایع فولاد به نوعی متنفع  و بهره بردار آن است در تلاشیم که جلسه مشترکی باحضور مهندس عبیاوی شهردار کوت عبدالله ، سید خلف موسوی شهردار اهواز ومهندس شریفی مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان برگزار گردد تا مساعدتهای لازم در زمینه اجرای این پروژه به نحو احسن صورت بگیرد.
محمد عبیاوی شهردار کوت عبدالله گفت:  اسناد املاک واقع در شهر کوت عبداله که هنوز در اختیار  املاک شهرداری اهواز قرار دارند قرار شد تحویل  شهرداری کوت عبدالله داده شوند از مهمترین موضوعات مطرح شده در این بازدید بود. 
وی افزود:  همچنین پروژه هایی که در شهر کوت عبدالله در حال انجام است و شهر اهواز از آنها متنفع  است در این بازدید مشترک  قولهای مساعدی برای تسریع در روند اجرای آنها داده شد     
سید خلف موسوی شهردار اهواز و شیخ کاظم سواری عضو شورای شهر اهواز  نیز با تقدیر از عملکرد شهردار کوت عبدالله قول مساعد همکاری را دادند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
comment
0
0
comment سلام خوب است این بزرگوار این همه بازدید هایش را رسانه ای میکند نتیجه این بازدید ها را هم اعلام نمایید
comment
محمد درفشان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
comment
0
0
comment سلام و درود بر مرد سال های سخت جنگ تحمیلی که افتخار خانواده معزز شهدا جانبازان و ایثارگران و استان خسته ناپذیری ایشان الگوی ما جوانان است.الحمد که در حد المکان بدون هیچگونه تبلیغات استوار و پایدار در خدمت مقدس جمهوری اسلامی در تسریع پروژه های معلق در سراسر استان یکه تازی میکنند. با وجود سردارانی چون سیدنور اجازه ی بسیاری از اختلاس های درون برخی از شهرداریهای استان گرفته شده است.برای ایشان طول عمر همراه با سلامتی از درگاه خداوند آرزو دارم. از طرف خانواده ی شهید ومن الله توفیق
comment
حامد خرمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
comment
0
0
comment درود بر جناب آقای سیدنور یادگار جبهه و جنگ که بازرسی و پیگیری های مکرر ایشان تاکنون نقش حیاتی در استان را ایفا نموده است و لا غیر مسولین مربوطه بی توجه به مشکلات هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار