اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۵۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۱
سومین کارگاه پیوست نگاری فرهنگی کشوری از تاریخ یکم تا سوم بهمن ماه 1393 توسط بسیج اساتید استان خوزستان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز برگزار میگردد. 
بسترسازی هدفمند فرهنگی و توجه به ارزش های جامعه اسلامی وجه تمایز اصلی انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلابهای جهان است. از آنجایی که رسالت بسیج اساتید اجرایی ساختن ملزومات بر زمین مانده علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه است، کارگاههای پیوست نگاری فرهنگی به منظور آشنا کردن و تربیت متخصصین از میان اساتید دانشگاههای کشور برگزار میگردد.
اجرایی سازی پیوست فرهنگی کلیه پروزه ها از جمله منویات مقام معظم رهبری است که بسیج اساتید با جدیت تمام در حال پیگیری آن است. هدف پیوست فرهنگی بررسی ابعاد مختلف فرهنگی انجام هر طرح و پروزه ای در عرصه های مختلف میباشد.
پیوست نگاری فرهنگی یکی از مولفه های مهم و زیربنایی در فرهنگ کشور است و در کانونهای تصمیم سازی و ایده پردازی مدیران و مسوولین قرار میگیرد.
بخش های مختلف کارگاه پیوست نگاری فرهنگی استان خوزستان شامل: چیستی و چرایی پیوست نگاری فرهنگی، معماری اسلامی و پیوست نگاری فرهنگی، انسان شناسی دینی و ارتباط با پیوست نگاری فرهنگی و الگوی راهبردی پیوست نگاری فرهنگی می باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار