مدیران استان خوزستان که همیشه علاقمند هستند تمامی امورات را شخصاً در دست بگیرند ، آیا حال میتوانند جوابگوی مردم استان و مشکلات به وجود آمده باشند ؟

"> نمایشگاه های تبلیغی صنعت در خوزستان !
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۶:۲۱

مدیران استان خوزستان که همیشه علاقمند هستند تمامی امورات را شخصاً در دست بگیرند ، آیا حال میتوانند جوابگوی مردم استان و مشکلات به وجود آمده باشند ؟

 

جوانترین صنعتگر عضو انجمن سازندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی خوزستان در گفت و گو با پایگاه خبری شوشان گفت : امروز توان تولیدکنندگان داخلی اثبات شده است و باید گفت توان تولیدکنندگان داخلی در زمینه طراحی، ساخت، بازسازی، نصب و راه اندازی تجهیزات صنایع نفت، گاز، پتروشیمی بسیار بالا و کالاهای تولیدی داخلی در این بخش از لحاظ قیمت وکیفیت درحد کالاهای تولیدی غربی هستند و قدرت رقابت با آنها را دارند ، از سوی دیگر کالاهای چینی قابل مقایسه با تولیدات داخلی نیستند.

به گزارش شوشان ، ایمان علیرضایی گفت : سال 1391 ازسوی مقام معظم رهبری بنام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده و همچنین تأکید مقام معظم رهبری و مقامات عالی رتبه کشوری بر استفاده از توان تولیدکنندگان داخلی بوده ، با این وجود بعضاً شاهد بی مهری مسئولان مربوطه نسبت به تولیدکنندگان داخلی هستیم.

عضو انجمن سازندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی خوزستان افزود : متأسفانه در استان خوزستان برخلاف دستور مقامات عالی رتبه کشور به این موضوع هیچگونه توجهی نمی شود و فقط بهره برداری های تبلیغاتی آن را مورد استفاده قرار داده اند ، جای تأسف دارد که هرگاه در این استان جای پای مدیری سُست می شود با سوء استفاده از صنعتگران و تولیدکنندگان که همیشه به امید حمایت دولت هستند و خواهند بود ، نمایشگاههای بی محتوا معمولاً با عناوین دستاوردهای استان برگزار میشود که بجزء هزینه های غیرقابل برگشت و یأس و نامیدی چیزی برای صنعتگر و تولیدکننده دربر نخواهد داشت بلکه تبلیغات برای مدیران مُتولی آن و اعلام آمارهای نادرست و ماندن بیشتر در سِمتها و پُستهایشان بوده است .

ایمان علیرضایی  ادامه داد : در چند سال گذشته تعداد بیشماری از کارگران زحمتکش بخش صنعت بدلیل مشکلات مالی اخراج شده و واحدهای تولیدی و صنعتی آنها یکی پس از دیگری تعطیل و یا ورشکسته شده است آیا از بانکها آمار واحدهای تملک شده را گرفته اید ؟ آیا دلیل آن را پرسیده اید ؟

وی افزود : مسئولین استان خوزستان همیشه در مطبوعات و رسانه ها حمایت خود را از بخش تولید و صنعت بومی استان مثبت نشان میدهند ، اما واقعیت اینگونه نیست !

ایمان علیرضایی در ادامه گفت : در سالهایی که واحدهای تولیدی و صنعتی استان از نداشتن نقدینگی رنج می بردند و اقدام به تعطیلی واحد هایشان، اخراج پرسنل و یا تعدیل نیرو می کردند که این امر افزایش بیکاری و ناامنی را در استان دربرداشت و نیازی به روی آوردن به آمارها نیست ، حال چرا باید سهم تولیدکنندگان و کارگران بخش صنعت این استان در غالب سه هزار میلیارد اختلاس به یک نفر برسد ؟

مدیران این استان که همیشه علاقمند هستند تمامی امورات را شخصاً در دست بگیرند ، آیا حال میتوانند جوابگوی مردم استان و مشکلات به وجود آمده باشند ؟

جا دارد از زحمات نمایندگان محترم مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تشکر کرد که تا کنون حمایت از صنعتگران و تولیدکنندگان استان را در دستور کار خود قرارداده اند و در طول این مدت همراه با صنعتگران مشکلات را بررسی و در جهت رفع آن کوشیدند .

باید بدانیم رفع مشکل بیکاری، ، افزایش درآمد استان و زیباسازی شهرمان فقط با رفع ریشه ای مشکلات صنعت استان امکان پذیر است.

امیدواریم تمامی نمایندگان استان این موضوع را در رأس برنامه های خود قرار دهند تا بتوانند به تمام خواسته های به حق مردم پاسخ دهند و در جهت برداشتن موانع موجود از حذف و برخورد با مدیریتهای ضعیف، ناکارآمد و عوام فریب تعارفی نداشته باشند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار