در جلسه اي كه با عامري گلستان داشتم ايشان قول مساعدت در زمينه هاي مالي دادند و ما دلخوش به اين وعده ، مسابقات سال پيش را سپري كرده و گام به بازي هاي امسال نهاديم اما دریغ از مساعدت . "> ورشکستگی تیم های فوتبال خوزستان / اینبار شهباز
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۶:۳۶

در جلسه اي كه با عامري گلستان داشتم ايشان قول مساعدت در زمينه هاي مالي دادند و ما دلخوش به اين وعده ، مسابقات سال پيش را سپري كرده و گام به بازي هاي امسال نهاديم اما دریغ از مساعدت .

شوشان/عليرضاشريفي : در حالي كه شش هفته به پايان مسابقات فوتبال ليگ يك استان خوزستان باقي مانده است ؛ تيم شهباز از ادامه ي اين رقابت ها انصراف داد.

كاظم زبيدي مدير تيم فوتبال شهباز با ارسال نامه اي به كميته ي برگزاري مسابقات هيأت فوتبال استان خوزستان ، كناره گيري تيمش را از مسابقات ليگ يك استان خوزستان اعلام نمود.

زبيدي علت اين كار را مشكلات مالي عنوان كرد . او گفت : ما سال گذشته هم به دليل نبود پشتوانه ي مالي قصدكناره گيري از بازي ها را داشتيم كه در جلسه اي كه با عامري گلستان داشتم ايشان قول مساعدت در زمينه هاي مالي دادند و ما دلخوش به اين وعده ، مسابقات سال پيش را سپري كرده و گام به بازي هاي امسال نهاديم ولي بدبختانه امسال هم به مانند پارسال با مشكلات عديده اي درگير بوديم.

ما براي تمرين ، زمين در اختيار نداشتيم و اغلب در پارك ها و ميادين شهري تمرينات تيم را برگزار مي كرديم كه چندبار با برخوردمسؤولان انتظامي مواجه شديم .

براي ميزباني هر بازي حدود 350 تا 450 هزار تومان بايد هزينه مي كرديم كه از توان من تنهابه عنوان يك مستمري بگير خارج بود.

تا همين جاي كار تيمم را با اخذ وام و بدهكاري هاي فراوان نگه داشته بودم به اميد اينكه شايد امروز و فردا نيم نگاهي از طرف مسؤولان استان به اين تيم ريشه دار و قديمي بشود ولي دريغ !!


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار