اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۶۱۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۶
امام جمعه هندیجان:
امام جمعه شهرستان هندیجان در خطبه های نماز جمعه گفت:مرگ شاه عربستان خبر خوبی برای تمام مسلمانان و ملت های آزاده جهان می باشد.
حجت الاسلام و المسلمین علی شمیل پور در ادامه خطبه های خود افزود: مرگ شاه سعودی بنا به بیماری ذات الریه که داشت سه هفته قبل در بیمارستان بستری بود که امروز به اجداد خود پیوست. 
امام جمعه شهرستان هندیجان عنوان کرد: در پی حوادثی که نشریه شارلی ابدو علیه پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص) توهین کرده بود رهبر انقلاب اسلامی نامه ای به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی نوشتند با این مضمون که اگر می خواهید اسلام را بشناسید سیره و نظام زندگی پیامبر (ص) را بخوانید که چگونه زندگی می کرد و همه مطیع او بودند و چه شخصیتی داشت و اگر ایشان نبودند دنیا خلق نمی شد.
وی ادامه داد: شما در زندگی ایشان بنگرید تا بدانید اسلام چیست و انسان را به چه کارهایی دعوت می کند،اسلام آن چیزی نیست که شما گروهی را بعنوان تکفیری،داعشی و النصره را آموزش بدهید و به نام اسلام معرفی کنید و به جان مسلمین و انسان های بی گناه بیاندازید.
وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در ادامه فرموده است که اسلام را باید از راه قرآن و سیره و زندگی نامه پیامبر بشناسیم بدانید که سیاستمداران و دولتمردان شما آگاهانه و هوشیارانه راه و مسیر سیاست با صداقت و درستی را منحرف کردند شما باید بیدار شوید.
خطیب نماز جمعه هندیجان تأکید کرد:شهادت جهاد مقنیه فرزند ارشد عماد مقنیه و جمعی از فرماندهان حزب الله که یکی از سرداران ایرانی به همراه آنها بود توسط جنگنده های صهیونیستی ناجوانمردانه به شهادت رسیدند را به مقاومت اسلامی و ملت ایران تبریک و تسلیت می گوییم ولی اسرائیل بداند باید منتظر صائقه های ویرانگر باشد و تا پای فروپاشی اسرائیل ایستاده ایم و هرگز ازآرمانهای خود که اسرائیل ستیزی است دست برنمی داریم.
در پایان نماز مردم مؤمن شهرستان ضمن محکوم کردن اقدام موهن نشریه شارلی ابدو در حمایت از پیامبر رحمت و مهربانی (ص) راهپیمایی کردند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
انتشار یافته: ۳
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
comment
7
1
comment آفرین به حاج آقا
حرف دل همه مردم را زدی
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
comment
0
4
comment با تمام احترامی که به این برادر گرامی دارم
این موضع گیری را برپایه برانگیختن حس احترام طرف مقابل نسبت به بزرگان کشور خود نمیبینم
comment
عماد جعفری پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
comment
0
4
comment در ضمن ابراز خوشحالی از مرگ سران کشورها، اقدام سخیفی است. هیچ نشانه ای از بزرگ منشی در این سخنرانی نمی بینم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار