شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۶۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۴
رییس اداره فضای سبز شهرداری اهواز:
رییس اداره فضای سبز حوزه خدمات شهری شهرداری اهواز خبر قطع درختان در برخی مناطق، توسط کارکنان فضای سبز این شهرداری را تکذیب کرد.

حمید امیری فرد  افزود:چندی پیش با آغاز فصل زمستان و احتمال بارندگی شدید فصلی، شرکت توزیع نیروی برق اهواز در چند خیابان از منطقه کیانپارس اقدام به قطع درختان کرد. 

وی گفت: اقدام شرکت توزیع نیروی برق اهواز باید با هماهنگی شهرداری های مناطق انجام شود و در برخی از موارد مشاهده شده که پیمانکاران این شرکت اصول اولیه برای هرس درختان را رعایت نمی کنند. 

رییس اداره فضای سبز حوزه خدمات شهری شهرداری اهواز افزود:در این خصوص جلسه ای با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز برگزار و مقرر شد که هرس درختان پیش از فصل زمستان انجام شود زیرا این امر در فصل سرما، موجب خشک شدن برخی از گونه های درختان می شود. 

امیری فرد بیان کرد: همچنین هرس و یا کوتاه کردن درختان باید تا یک سوم تاج درختان و با حضور ناظر و کارشناس فضای سبز شهرداری های مناطق انجام شود. 

وی افزود: در صورت مشاهده هرگونه اقدام برای قطع بی دلیل درختان در شهر اهواز با خاطیان برخورد قانونی می شود. 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز نیز گفت: هرس درختان با نظارت شهرداری اهواز انجام می شود، و این شرکت تاکنون اقدامی برای قطع درختان انجام نداده است.

'یدا... حضرتی 'بیان کرد: این شرکت تنها درختانی را که در حریم شبکه برق قرار دارند هرس می کند و این اقدام نیز با هماهنگی شهرداری های نواحی انجام می شود.

وی افزود:در جلسه ای با حضور مسوولان شهرداری اهواز نیز معین شد که درختان در چه فصلی و تا چه میزان هرس شوند که شرکت توزیع نیروی برق اهواز نیز به تمام برنامه های تعیین شده عمل کرده است.

در جلسات گذشته شورای شهر اهواز، اعضای این شورا نسبت به قطع درختان برخی از مناطق شهر اهواز اعتراض داشتند. 
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
comment
0
0
comment پس کی متولی هستش؟؟؟ جل الخالق
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار