اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۳
حبیب آقاجری نماینده مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات نائب رئیس مجلس آلمان که در دیدار با محمد رضا عارف مطرح کرده بود، اظهار داشت: تکلیف نائب رئیس مجلس آلمان روشن است چون نگاه آنها نسبت به نظام ما یک دیدگاه غربی است آنها سر سازگاری با انقلاب اسلامی ندارند.

وی ادامه داد: کشورهای غربی مثل انگلیس، فرانسه و آلمان هر وقت توانستند علیه نظام ما اقدام کرده اند مگر همین آلمانی ها نبودند که در ۸ سال دفاع مقدس به صدام سلاح شیمیایی دادند.

آقاجری تصریح کرد: آلمانی ها که امروز دم از حقوق بشر می زنند با تجهیز صدام به سلاح شیمیایی ابتدایی ترین حقوق بشر را زیرپا گذاشتند و جنایت جنگی علیه ایران انجام دادند بهتر است آلمان جنایتکار برای ما دم از حقوق بشر نزند.

وی افزود:از آلمان ها حرف زدن علیه نظام ما چیز عجیبی نیست آنچه که مهم است اقای عارف و اصلاح طلبان این شرایط را به وجود می آوردند تا بیگانگان در امور داخلی ایران دخالت کنند و به نظام ما تهمت بزنند.

نماینده ماهشهر گفت: حرکات نابه جا و منفعلانه وزارت امور خارجه ما بروز داده می شود که موضع نظام را زیر سوال می برد و جایگاه ایران را تضعیف می کند دستگاه دیپلماسی باید اشکالات خود را برطرف کند.

وی ادامه داد: دستگاه دیپلماسی ما باید بداند نظام ما از روزی که تاسیس شده است با عزت و افتخار در دنیا حرف خود را زده و به آن عمل کرده است هیچ گاه از تهدیدات دشمن نترسیده است و محکم در مقابل دشمن ایستاده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار