اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۶۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۶
روزنامه فرهنگ جنوب در ستون ویژه های خود نوشت: 

احتمال استعفای شهردار آبادان
چند ماهی ست که شایعه کاندیداتوری شیرازی شهردار آبادان در برخی محافل مطرح شده و حتا یکی از سوالات شورای این شهر، شایعه کاندیداتوری وی بود که پس از طرح سوال ، مهندس شیرازی با پذیرش ضمنی آن، چنین گفت که اگر کسی در خود این ظرفیت و توانمدی را می بیند که می تواند کاندیدای مجلس شود عیب و ایرادی ندارد. رییس شورای آبادان که از مخالفان سرسخت مهندس شیرازی ست و طرح استیضاح او را چند ماه پیش استارت زد اما ناکام ماند، امروز در مصاحبه ای گفته است که مدیران شهری آبادان تا اول اسفند وقت دارند تا تکلیف خود را مشخص نمایند و بر اساس بخشنامه وزارت کشور مدیران اداری این وزارت که قصد حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند باید تا تاریخ یکم اسفندماه سال جاری از سمت خود استعفا دهند.

گرم شدن محفل اصلاح طلبان
سفر یک روزه مسجدجامعی عضو شورای شهر تهران و چهره شاخص اطلاح طلبان به اهواز بهانه ای شد تا محفل اصلاح طلبان خوزستانی رونق بگیرد و گرد او جمع شوند. در این نشست، خبیر معاون سیاسی  استاندار، ارزانی فرماندار اهواز ، شجاع پوریان عضو شورای تهران و نماینده اسبق مردم بهبهان در مجلس و جمعی دیگر از چهره های شاخ اطلاح طلبان حضور داضشتند و در خصوص مسائل متعدد بحث و گفت و گو شد. لزوم حمایت از دولت تدبیر و امید، ضرورت نقش بیشتر بانوان در مناصب اداری و دولتی ، لزوم انتصاب نیروهای اصلاح طلب در دولت، انسجام بیشتر در انتخابات مجلس دهم و خبرگان رهبری ، لزوم بسط و گسترش تشکیلات اصلاح طلب در استان، لزوم انتقاد درون سازمانی و.. از جمله مباحث مطروحه از سوی برخی از فعالان اصلاح طلب خوزستان در این نشست بود. 

باز هم شایعه کاندیداتوری سید خلف
از زمانی که سید خلف موسوی سکاندار مدیریت شهری اهواز را به دست گرفت شایعه کاندیداتوری او نیز مطرح شد و هر از گاهی یا اعضای شورا یا برخی از نمایندگان مجلس به طور مستقیم یا غیرمستقیم ، اشاره ای به مهیا شدن ورود او به مجلس شورای اسلامی کردند. دیروز نیز آذر زمان پور عضو شورای اهواز در مصاحبه ای ضمن انتقاد از تیزرهای پخش شده در سیمای خوزستان و تعریف و تمجدید معاونین شهردار از سید خلف در صدا و سیما، این حرکت و اقدامات را نمادی از تبلیغات شهردار برای کاندیداتوری مجلس اعلام کرد و گفت که فکر می کنم این حرکت ها آغاز تبلیغات شهردار برای انتخابات مجلس باشد. شایعه استعفا و کاندیداتوری شهردار به گونه ای ست که حتا در برخی محافل بر سر جانشینی او نیز چانه زنی می شود و افرادی نیز همچون محمد صفری و ... را به عنوان گزینه های سرپرستی معرفی کرده اند ! هر چند سید خلف موسوی چندی پیش در گفتگو با یکی از سایت ها گفته بود که قصد ورود به مجلس و کاندیداتوری را ندارد اما برای اینکه این شایعات پایان یابد بهتر است مستقیما شهردار و یا روابط عمومی شهرداری طی اطلاعیه ای چنین شایعاتی را تکذیب نماید. در صورت صحت شایعات، سید خلف موسوی احتمالا تا اول اسفند ماه باید استعفا دهد چرا که نیروی وزارت کشور است و طبق مصاحبه وزیر کشور ، نیروهای وزارت کشوری که قصد ورود به مجلس دارند حتما باید تا اول اسفند ماه استعفا دهند.

پشت پرده تخریب شورا به روایت سه عضو شورا !
نشست علنی این هفته شورای شهر اهواز بیشتر حول واتس آپ و شبکه های اجتماعی و انتقادات صورت گرفته در این شبکه ها علیه شورا ، شکل گرفت. در این نشست زیبا صالح پور، سبزعلی و حسین حیدری هر یک به نوبه خود از مطالب مطرح شده در این شبکه ها از سوی افراد خاص!  گلایه کردند و انتقادات علیه شورا را منفعت طلبی برخی ها ارزیابی نمودند و گفتند که برخی ها که از قضا پست و مقامی در شهرداری دارند پشت پرده تخریب شورا هستند!زیبا صالح پور اولین عضوی بود که نطق غرّایی در این زمینه کرد و گفت که نهاد شورا بر اساس قانون اساسی آغاز به کار کرده اما متاسفانه عده ای مغرضانه و یا نادانسته به دنبال تخریب این نهاد مردمی هستند. وی این را هم گفت که بعضی از این افراد را پی گیری کردم ببینم چه کی هستند و فهمیدم حقوق بگیران شهرداری هم در زمره همین منتقدان اند! این نیز گل بوده و به سبزه نیز آراسته شد. صالح پور گفت که ممکن است ما از نظر فردی در یک جایی خطاهایی داشته باشیم ولی شما حق ندارید کل نهاد را زیر سوال ببرید و بر نهاد شورا بتازید یکی می گوید شورا در خواب زمستانی است آن یکی می گوید شورا شعار داد و امروز از آن جوهره درونی خود برگشته است. از کجا به این قضیه رسیدید؟ یقینا مغرض هستید. حسین حیدری نیز دومین عضو شورای شهر بود که از هیات رییسه شورای شهر درخواست کرد این موضوع را از طریق مراجع قضایی پیگیری کند. سبزعلی نیز دیگر عضو شورای اهواز بود که در ادامه سخنان صالح پور و حیدری گفت که طرف آمده بچه اش را استخدام کنیم گفتیم نمی توانیم. گفت چرا؟ گفتیم ما که استخدام نمی کنیم بروید یقه شهردار را بگیرید. حالا این فرد آمده علیه شورا می نویسد!

میهمان شوم
سید ابراهیم آل رضا در مطلبی برای ذره بین نوشت: باز آمدی میهمان شوم ناخوانده! ای بی رحم... که بی مهابا در جانمان  نفوذ کرده ای. سفیدی محض درونت سرخی گلویمان را نشانه گرفته و عرصه را برای تنفس تنگ کرده است. وصله ای شده ای به جانمان ای بی خانمان! نمی دانیم تاوان کدامین گناهمان دامنگیر کودکانمان این فرشته های لطیف آسمانی اهدایی خداوند شده است.
کبودی بدن های کودکانمان حاصل چوب زدن کدام  بی تدبیری است! خس خس سینه شان وقتی ثانیه هایی را بریده بریده تنفس می کنند محصول کدام اندیشه نابخرد است. سرطان... این دشمن غاصب که وجودشان را غصب کرده تا جانشان را بستاند محصول کدامین بذر ناپاشیده است. تنفسشان...آی تنفسشان که پیوستگی را فراموش کرده و نسیم روحشان را خاموش تزویر چه کسی است؟ آی مردم خوزستان... ای آنانکه قلبهایتان سرشار از عطر و بوی معطر مهر است، آی نیک اندیشان عاشق، ای مهربانان که فرزندان برومندتان اکنون بر روی تخت های سرد بیمارستان های شهر مردگان  از شدت درد به خود پیچیده و لحظه ای نخوابیده است، بیایید تا با هم "آدم خاکی" درست کنیم که دستمان به "آدم برفی" نمی رسد! ​

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
comment
0
0
comment خبیر معاون سیاسی اجتماعی استاندار ایلام می شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار