شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۷:۰۰

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان از افتتاح نمایشگاه خط «آوای شکسته» در این شهرستان خبر داد.سیدعبدالله حسینی‌منفرد در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: نمایشگاه خطی با عنوان «آوای شکسته» در بهبهان افتتاح شده و پذیرای علاقه‌مندان به این هنر است.

وی افزود: این نمایشگاه که در آن 49 اثر از احمدرضا دقایقی در معرض دید عموم گذاشته شده با پیام یدالله کابلی‌خوانساری و با حضور مسئولان افتتاح شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان ادامه داد: احمدرضا دقایقی دارای مدرک فوق ممتاز خوشنویسی بوده و یکی از مدرسان انجمن خوشنویسان بهبهان است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه خوشنویسی تا دوازدهم خردادماه در نگارخانه میرزا شوقی بهبهان در دو نوبت صبح و عصر برپاست.

حسینی‌منفرد تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند صبح‌ها از ساعت هشت تا 13 و عصرها نیز از ساعت 17 الی 22 از این نمایشگاه دیدن کنند.

حسینی‌منفرد با بیان اینکه مردم بهبهان هنردوست هستند، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون نمایشگاه‌های متعددی در نگارخانه میرزا شوقی بهبهان برپا بوده و میزان استقبال مردم نیز بسیار خوب بوده است.

وی در پایان گفت: تمام تلاش ما بر این است که زمینه را برای همه هنرمندان بهبهانی فراهم کنیم تا به راحتی آثار خود را در معرض نمایش گذاشته و با خیالی آسوده در عرصه و رشته هنری خود فعالیت کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار