شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۷:۱۳

هافبک آبادانی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: هیچ دخالتی در انتقال بازیکنان آبادانی به تیم فولاد خوزستان ندارم و تنها به فوتبال خودم فکر می‌کنم.

طالب ریکانی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: قرارداد من با تیم فوتبال فولاد خوزستان دو سال و نیم بوده که بعد از پشت سرگذاشتن یک نیم فصل، دو سال از آن باقی مانده است.

وی با ابراز رضایت از حضورش در تیم فوتبال فولاد خوزستان اضافه کرد: همه شرایط برای بازی کردن در تیم فوتبال فولاد مناسب بوده و مشکلات مدیریتی، فوتبالی و حاشیه‌ای در این مجموعه وجود ندارد.

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان که در نیم فصل مسابقات لیگ برتر از صنعت نفت آبادان جدا شده و به قرمزپوشان اهوازی ملحق شد، افزود: تغییر سرمربی خللی در کار ما ایجاد نکرده است و با توجه به اینکه سرمربی جدید شناختی روی بازیکنان ندارد باید برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی بجنگیم.

وی خاطر نشان کرد: دور جدید تمرینات تیم فوتبال فولاد خوزستان از روز شانزدهم خرداد‌ماه آغاز می‌شود.

ریکانی دخالتش در جذب بازیکنان آبادانی تیم فوتبال فولاد خوزستان را رد کرد و گفت: تنها به مسائل فوتبال خودم فکر می‌کنم و با وجود دوستی قدیمی که با بازیکنان آبادانی تیم‌های مختلف دارم به هیچ عنوان در پیوستن آنها به فولاد دخالتی نمی‌کنم.

وی اضافه کرد: آرزوی هر آبادانی است که در تیم شهر خودش به میدان برود ولی شرایط در صنعت نفت به شکلی بود که مجبور به جدایی شدم و با توجه به قرارداد دو ساله با فولاد در حال حاضر نمی‌توانم به بازگشت به صنعت نفت فکر کنم.

بازیکن پیشین تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان گفت: اگر در لیگ پیش رو به صلا‌حدید سرمربی مجموعه در مقابل تیم صنعت نفت آبادان در ترکیب قرار بگیرم نهایت تلاشم را به کار می‌بندم و سعی می‌کنم همانند یک بازیکن حرفه‌ای در مقابل تیم سابقم بازی کنم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار