اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۹
این مراسم با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، نماینده ولی فقیه و استاندار خوزستان برگزار شد . 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم آغاز بکار این شبکه گفت : در برهه کنونی نیاز است صدای انقلاب را به گوش جهانیان برسانیم و انقلاب اسلامی طرفدار و خواهان بسیاری در جهان و کشورهای منطقه دارد؛ از این رو باید در تبلیغ ارزش ها و آرمان های انقلاب تلاش کرد.

آقای واعظی با بیان اینکه نامه اخیر رهبر معظم انقلاب تنها به جوانان اروپا و آمریکای شمالی نبود بلکه نامه ای به همه حقیقت جویان جهان بود افزود : یکی از عواملی که سبب سرعت جهانی شدن نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی شد، فراگیر بودن عرصه مجازی بود و پس از رصد درگاه های اینترنتی گوناگون متوجه شدم بسیاری از شخصیت های علمی، مذهبی و سیاسی جهت نسبت به این پیام واکنش نشان داده و استقبال کردند.

وی گفت : فضای مجازی مورد استفاده همه مردم به ویژه جوانان است و استفاده از فضای رسانه ای و مجازی از سوی آیت الله موسوی جزایری منشأ خیر و برکت خواهد شد و مجموعه وزارت ارتباطات در جهت موفق شدن آن هر اقدامی که لازم باشد ، انجام خواهند داد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود : راه اندازی شبکه تلویزیونی کار بسیار حساس و با مشکلات خاص خود است که افتتاح دومین شبکه تلویریونی از سوی آیت الله موسوی جزایری، اهتمام اشراف وی به اهمیت فضای رسانه ای را بازگو می کند.
آقای واعظی با اشاره به جوان بودن کادر شبکه ماهواره ای الاهواز ، امید نظام و دولت را به همین جوانان دانست. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار