شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۸
ستادی برای نهایی شدن مفاد تفاهم نامه روستاییان در خوزستان تشکیل شود.
معاون بیمه خدمات سلامت اداره کل بیمه سلامت ایرانیان کشور امروز در نشست ارزیابی عملکرد بیمه روستاییان و عشایر و پزشک خانواده در محل سرسرای اجتماعات معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: ستاد عملیاتی شبانه روزی هوشمند،برای اجرای مفاد تفاهم نامه اجرای برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع در مناطق روستایی و عشایری و شهرهای زیر 20 هزار نفر در خوزستان تشکیل می شود. 
دکتر کبیر اظهار کرد: در یک ماه و نیم باقیمانده از سال جاری انتظار می رود طعم حلاوت و شیرینی منابع پیش بینی شده سال 93 را به مردم بچشانیم و مردم احساس کنند دولت تحول ویژه ای ایجاد کرده است.

وی افزود: تاکنون گام های مهمی در این زمینه در خوزستان برداشته شده است ، اما با توجه به محرومیت های این استان باید فعالیت بیشتری انجام شود.
معاون بیمه خدمات سلامت اداره کل بیمه سلامت ایرانیان کشور با بیان اینکه از مهمترین رسالت های ما در سال 93، تفاهم نامه بین وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، و وزارت تعاون، کار، و امور اجتماعی در ارتباط با سلامت روستاییان و عشایر بود که بر جامعیت خدمت تاکید دارد افزود : باید تسهیلات لازم به عنوان حقوق اولیه برای مردم مناطق روستایی فراهم شود. وی افزود امسال شاهد تحول در سلامت و در آغازین روزهای سال شاهد ابلاغ سیاست های کلی سلامت توسط رهبر معظم انقلاب بودیم.
کبیر با اشاره به طرح پزشک خانواده و شبکه جامع سلامت افزود: این طرح ها به منابع کافی و باور مردم نیاز دارند خاطرنشان کرد: هماهنگی و مشارکت به همراه درک و فهم بین نیروهای حوزه بیمه و دانشگاه توفیقات خوبی به دنبال داشته،اما با داشتن نگاه های بخشی، موفقیتی کسب نمی شود.
وی اظهار کرد: خوزستان در بخش زیرساخت های سلامت باید مورد توجه ویژه قرار گیرد. 
نشست ارزیابی عملکرد بیمه روستاییان و عشایر و پزشک خانواده امروز با حضور دکتر apostrophe ناصر کلانتری apostrophe ، قائم مقام معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، رییس و معاونان دانشکده های آبادان، بهبهان، دزفول و شوشتر در اهواز برگزار شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار