اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۹
روزنامه فرهنگ جنوب در ستون ویژه های خود نوشت: 

از گوشه و کنار شهر (5) کارتن خواب بانکی !
کوچه پس کوچه های شهر برخی اوقات پر از سوژه هایی ست که نمی توان به راحتی از آن عبور کرد و مجبور می شوی چند دقیقه ای به فکر فرو روی و در رابطه با آن چندین و چند سوال از خودت بپرسی و بی جواب از کنارش با همان سوال هایی که بدجور ذهنت را آزار می دهند عبور کنی. از این پس ذره بین به دستان دوربین به دست می توانند عکس هایی که از گوشه و کنار شهرهای استان گرفته و برای روزنامه ارسال نمایند. تصویر ارسالی زیر ، کارتن خوابی را نشان می دهد که جلو یکی از بانک های اهواز بساط خواب خود را پهن کرده و در حال استراحت است. با وجود وعده فراوان مسئولین برای ساماندهی چنین افرادی ، اما متاسفانه هر روز شاهد رشد پدیده کارتن خوابی در اهواز و سایر شهرها هستیم.

از آمار "حضرت عباسی" چنگلوایی تا پاسخ به شایعه کاندیداتوری
چندی پیش نشست خبری رییس جهاد کشاورزی خوزستان برگزار شد و در این نشست، چنگلوایی پاسخگوی سوالات خبرنگار ذره بین در رابطه با شایعه کاندیداتوری و همچنین جدال با سید شکرخدا موسوی نماینده اهواز و رتبه واقعی استان در تولید گل نرگش شد.
در ابتدا وی اختلافات اخیر پیش آمده با نماینده اهواز گفت که به هیچ عنوان علاقمند به درگیری نه تنها با نماینده مردم نبوده و نیستم بلکه خواهان اتحاد بین تمامی مسئولین در تمامی قوا هستم زیرا معتقدم هر کسی دلش برای خوزستان و نظام می تپد باید برای همگرایی تلاش کند و این موضوع باید اولویت هر زبان و قلم و حزب و دسته ای باشد در غیر این صورت هیچ مشکلی در استان حل نمی شود. چنگلوایی این را هم گفت که در رابطه با این مشکل، خدا را شاکرم که استارت این تنش از سوی سازمان ما زده نشد و تنها از خود دفاع کردیم اما معتقدم که در این بازی هر دو بازنده شدیم و خروجی مثبتی عاید هیچ یک از ما نشد. از این رو اعلام می کنم برای تمامی عزیزان احترام خاصی قائلم و انتقاد پذیر هستم ولی تخریب را نمی پذیرم، نمی پذیرم بی احترامی به من شود زیرا من سرباز این کشور و مملکت هستم و به میهنم عشق می ورزم و تا آخرین لحظه ای که زنده هستم از تمام توان برای آبادانی کشورم استفاده می کنم و همیشه آبرو و حیثیت علمی خود را در یک کفه ترازو و کارم را در کفه دیگر قرار می دهم.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان درباره شایعه کاندیداتوری خود نیز گفت که فعلا زود است در این رابطه صحبت کنم و به موقع نظرم را اعلام خواهم کرد. رتبه واقعی خوزستان در تولید گل نرگش نیز از جمله موضوعات مطرح شده از سوی ذره بین بود که چنگلوایی در این رابطه اینگونه پاسخ داد : اگر خواسته باشیم در رابطه با گل نرگس آمار "حضرت عباسی" بدهیم به هیچ وجه استان اول نیستیم. زیرا از 540 هکتار گل نرگس کشور 270 هکتار مربوط به استان فارس و تنها 150 هکتار مربوط به خوزستان است، اما نه استان اول هستیم و نه استان سوم، بلکه استان دوم در تولید گل نرگس هستیم، این در حالی است که تا پارسال استان سوم بودیم و با افزایش 12 درصدی تولید به رتبه دوم رسیدیم.

انتقاد بی سابقه سید شریف حسینی از کیروش و فردوسی پور  
سید شریف حسینی نماینده اهواز که علاقه خاصی به فوتبال دارد و برخی اوقات تماشاگر ویژه بازی های فوتبال درون استانی نیز هست اخیرا علیه فردوسی پور و کیروش انتقادات تندی مطرح کرده و عملکرد آنان را مبهم خوانده و زیر سوال برده است. 
نماینده اهواز که ریاست کمیسیون فوتبال مجلس را نیز عده دار است در مصاحبه با روزنامه ورزشی 90 ضمن صحبت در خصوص نتایج اخیر تیم ملی، هجمه اخیر علیه مربیان داخلی را زیر سئوال برده و از عملکرد برخی از گزارشگران فوتبال خصوصاً عادل فردوسی پور به دلیل حمایت از کی روش، انتقاد کرده است. 
وی این را هم گفته است که قرارداد کی روش یادآور قرارداد ترکمانچای است و ننگ عقد این قرارداد بر پیشانی خیلی ها باقی می ماند. قراردادی که باعث شد با حمایت های بعضی ها، به جای اینکه پولش صرف جوانان این مرز و بوم شود، به جیب این خارجی ها برود.راستش من معتقدم به حال این فوتبال که عادل فردوسی پور برای آن تعیین تکلیف می کند باید گریه کرد. در ضمن کی روش هم هنرپیشه خوبی است و برای گزارشگرانی که به تعریف و تمجید از عملکرد او می پردازند، خوب سوژه می دهد. شما ببینید چقدر از زبان گزارشگران فوتبال کشورمان شنیده ایم که مثلاً الان کی روش کت خود را در آورد و با این کلاس کارش بطری آب را به زمین زد! بعضی از گزارشگران می خواهند به هر قیمتی که شده کی روش را روی آنتن نگه دارند.

خاطره گویی رییس سابق
سید حمید حسن زاده رییس شورای سوم اهواز که علاقه خاصی به انتشار خاطرات خود در فیسبوک دارد اخیرا به دلیل ناکارآمدی مدیران دولت احمدی نژاد در به سرانجام نرساندن مترو اهواز به باد انتقاد گرفته و گفته است که چند سال پیش در معارفه مهندس هلاکویی به عنوان مدیرعامل قطار شهری جناب دکتر طباطبایی  معاون عمرانی استاندار سابق اظهار داشت : " احمدی نژاد به من گفت برای مترو خوزستان هرچه پول بخواهی می دهم". من هم سخنران بعدی بودم گفتم آقای طباطبایی  رییس جمهور حرف زیاد می زند. اگر راست می گوید مکتوب ابلاغ کند. در آن زمان آقایان از حرف من  ناراحت شدند و مطبوعات هم بخشی از صحبت های مرا حذف کردند. حالا بعد از چند سال درستی حرف های من ثابت شده است. 

خاطرات تلخ مدیرکل تهرانی از حسین پناهی و نوزادان دو سر !
دیروز مدیرکل مدیرکل پزشکی قانونی تهران خاطراتی را از دوران خدمت اش در پزشگی قانونی بازگو کرد که بخشی از آن به دلیل تعلق خاطر خوزستانی ها و کلا ایرانی ها به حسین پناهی بیسار تلخ و ناگوار بود. وی به نقل خاطره ای از "مرگ حسین پناهی" پرداخت و گفت که تأسف ‌بارترین لحظه مدیریتم وقتی بود که جنازه حسین پناهی را بعد از ۱۰ روز آن هم به صورت ناشناس به پزشکی قانونی آوردند که بعد در اتاق تشریح مشخص شد که این فرد حسین پناهی بوده است.
وی همچنین آمار و ارقام تاسف بار دیگری نیز از نوزادان رها شده در تهران ارائه داده که عینا در ذیل می آید : اواسط دهه 70 بود که در بیابان های تهران چند نوزاد دو سر را پیدا کردند و برای تشریح به پیش ما آوردند که هنوز این نوزادان در موزه ما قابل مشاهده هستند.
یک مورد هم بود که در هنگام تشریح جسد متوجه صداهایی از خارج از سالن تشریح شدیم که وقتی به بیرون سالن رفتیم مشاهده کردیم فرزندان متوفی هنوز مرگ پدرشان تأیید نشده، سر ارث و میراث در حال کتک کاری هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار