اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۰
هیات محترم دولت تدبیر و امید  وزیر محترم آموزش و پرورش 
موضوع : عدم رسیدگی به رفاه و حال فرهنگیان بندر امام خمینی (ره) 
با سلام و دعای خیر 
احتراما ، باستحضار می رساند ما فرهنگیان استان خوزستان – بندر امام خمینی (ره) هستیم . حضرت امام خمینی (ره) فرمودند معلمی شغل انبیاست . 
زمانی جایگاه و مقام معلمی ، آنقدر شامخ و والا بود که همه سر به تعظیم فرود می آوردند ، اما این روزگار هر دستی بر این شغل انبیا بلند شده است و چنان جایگاه و مقام آموزش و پرورش تنزل یافته که به جراعت می توان گفت که  اعتبارش کفاف رفع نیازعایش را نمی کند 
نامه ای به استاندار محترم خوزستان و فرماندار محترم ارائه دادیم که توان خرید یک ماژیک برای تدریس نداریم . مدرسه ای که سه سال یک دستگاه یخچال برای کارکنانش ندارد . جهت آب شرب باید به خانه خدمتگزار مدرسه رفت یا به همسایگان مدرسه گفت . مدارسی که بیش از 40 سال ساخت هستند و فرسوده می باشند ، احتمال فرو ریختن دیوار بر سر معلم و دانش آموز بالاست . 
اداره ای که توان چاپ یک بنر تبلیغاتی ندارد . کاغذ برای امور اداری اش ندارد . این آموزش و پرورشی که قرار بود رایگان باشد با فشار به خانواده دانش آموزان ، طوری شده که خانواده قبض برق ، آب خانه اش را پرداخت نمی کند و قبض مدرسه را پرداخت می کند . 
نامه در حال پیگیری است . پیگیری همانند قول و وعده های سرخرمن گذشته آنهاست . 
آقای وزیر ، هیات محترم دولت تدبیر و امید 
البته بندر امام خمینی (ره) دارای بیش از 26 پتروشیمی و صنایع دریانوردی و شیلات و گمرک و ... است . قول و وعده و جلسات بررسی فقط خروجی آن است . مشخص نیست این همه مبالغ دریافت عوارض به کجا می رود ؟!
طبق قانون تشکیلات شورای آموزش و پرورش ، عوارض حق قانونی آموزش و پرورش است . اما شورایی بنام راهبردی در منطقه تشکیل شده است و سنگ اندازی هایی از سوی برخی افراد قدرت نما در آن وجود دارد . 
ما فرهنگیان ، چیز اضافه ای نمی خواهیم ، فقط می گوییم حق قانونی ما پرداخت شود و آموزش و پرورش را از حالت استضعاف  خارج کنند و مقام و شان آن را تنزل ندهند . 
سهم ما فقط گرد و خاک فقط نیست ، بلکه عوارض آلایندگی صنایع پتروشیمی که با ما فقط 10 کیلومتر فاصله دارند .
در کشورهای اروپایی به حیوانات ارزش و بها می دهند ، اما ما انسان هستیم و در جامعه اسلامی زندگی می کنیم . 
آقای وزیر ، هیات محترم دولت تدبیر و امید 
فاجعه است که نظام آموزشی رو به نابودی کشانده می شود ، صرفا فقط بخاطر عدم بودجه و نداشتن مبلغ !
صندوق آموزش و پرورش 30 هزار تومان دارد ، با این مبلغ چه خدماتی به فرهنگیان ، دانش آموزان می توان داد ؟ 
مبالغ بدهی روز به روز افزایش پیدا کرده و زمانی میرسد که صاحب مال حتی خدماتی نمی دهد و شاکی ما میشود . آن وقت ما باید بفکر آموزش باشیم یا وقت رسیدگی به مطالبات ؟!!!
آقای وزیر ، هیات محترم دولت ، صدای ما فرهنگیان بندر امام خمینی (ره) را بشنوید و ما را در بیابید .....
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار