اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷
ديدار با نماينده محترم ولي فقيه در استان خوزستان


مدير و كارمندان محترم مركز خدمات حوزه‌هاي علميه استان خوزستان با نماينده محترم ولي فقيه در اين استان ديدار و گفتگو كردند.

به گزارش روابط عمومي مركز خدمات حوزه‌هاي علميه استان خوزستان، مدير و كارمندان مركز خدمات استان مورخ با حضور در بيت نماينده محترم ولي فقيه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز ضمن ديدار با ايشان به تشريح خدمات صورت گرفته توسط مركز خدمات و چشم انداز آينده مركز پرداختند.
حجت الاسلام و المسلمين كلاه كج در اين ديدار فرمودند: انعقاد قرارداد با فروشگاه فرهنگيان كه اجناس موجود در اين فروشگاه به صورت اقساط 12 ماهه و بدون پيش پرداخت به طلاب عرضه مي‌شود، پيگيري مسكن طلاب، انعقاد قرار داد با دندان پزشك و كلينيك دندان‌پزشكي، بيمه نمودن خودرو (ثالث و بدنه) با تخفيف و در محل مركز خدمات، استفاده از مجتمع فرهنگي اقامتي هتل ولايت در مشهد مقدس و ... از جمله خدمات صورت گرفته توسط اين مركز است.
در ادامه اين ديدار حضرت آيت الله موسوي جزايري (دام عزه) ضمن تقدير و تشكر از مدير و كارمندان مركز خدمات و ابراز رضايت از خدمات صورت گرفته، اين خدمات را خوب و لازم داستند و نسبت به برخي خدمات كه در حال پيگيري است نظراتي بيان كردند.
ايشان همچنين ابراز اميدواري نمودند خدمات هدفمند بيشتري توسط مركز خدمات ارائه شود زيرا اين مركز ظرفيت بيشتري براي ارائه خدمت به طلاب و خانواده محترم آن‌ها دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار