اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۸۲۶
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸
اورکی:
به منظور ارزیابی عملکرد فرمانداران در زمینه های مختلف
مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان از تشکیل کمیته ارزیابی عملکرد فرمانداران خبر داد و گفت:در این کمیته ، عملکرد فرمانداران رصد، ارزیابی و بررسی می شود.

به گزارش ایرنا ، ˈمحسن اورکیˈ روز پنجشنبه در نشست با فرماندار ویژه دزفول گفت:این کمیته با دستور استاندار خوزستان و به منظور ارزیابی عملکرد فرمانداران در زمینه های مختلف تشکیل شده است.

وی وظیفه فرمانداران و مجموعه فرمانداری ها ، در راستای خدمت رسانی به مردم و هماهنگی دستگاهها برای اجرای طرح ها و برنامه ها ، مهم و حساس عنوان کرد و افزود:نظارت بر حسن انجام کار فرمانداران از جمله مواردی است که از سوی کمیته ارزیابی مورد بررسی قرار می گیرد.

اورکی بیان داشت:با تشکیل کمیته ارزیابی عملکرد فرمانداران ، استاندار خوزستان ، شخصا از نزدیک در جریان کار و عملکرد فرمانداران قرار گرفته و بر عملکرد آنها نظارت خواهد کرد.

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان با اشاره به محورهای سی گانه تعیین شده توسط استاندار خوزستان جناب آقای دکتر مقتدایی گفت: مبنای ارزیابی فرمانداران شهرستان های استان خوزستان ، این محورهای سی گانه و همچنین قانون وظایف و اختیارات استاندران و فرماندران می باشد. که پس از تجزیه و تحلیل عملکرد فرمانداران به نظر استاندار محترم رسیده خواهد شد. 

اورکی ترکیب گروه ارزیابی را متشکل از همه معاونت های استاندار محترم از جمله معاونت سیاسی و اجتماعی ، معاونت امور عمرانی ، معاونت برنامه ریزی ،معاونت  امنیتی و انتظامی ، توسعه مدیریت و منابع انسانی ، مشاورین استاندار در حراست و اداره کل ارزیابی عملکرد عنوان کرد. 

معاون استاندار و فرماندار ویژه دزفول نیز در این نشست ، از اقدامات صورت گرفته در راستای محرومیت زدایی از مناطق محروم این شهرستان خبر داد و گفت:تخصیص هشت هکتار زمین برای ترمینال فرودگاه دزفول و اخذ مجوز مرز هوایی از جمله اقداماتی است که در راستای توسعه و عمران این شهرستان صورت گرفته است.

ˈحبیب الله آصفیˈ افزود:برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینه احداث نیروگاه 500 مگاواتی سیکل ترکیبی ، کارخانه لوله سازی ، کارخانه قند ، پتروشیمی و کارخانه سیمان این شهرستان نیز پیگیری هایی انجام شده است.

وی شهرستان دزفول را،به واسطه مقاومت و ایستادگی مردم در طول هشت سال دفاع مقدس ، شایسته خدمات رسانی بیشتر و بهتر دانست و اظهار داشت:تامین زیر ساخت های لازم در راستای عمران و توسعه شهرستان دزفول ضروری است.

در این نشست کمیته های ارزیابی،کارشناسی و نظارت بر عملکرد فرمانداری دزفول مشخص شدند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۱۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
comment
0
0
comment فرماندار ... ادعا دارند مسولیت ها ،با رانت وعدم توانایی افراد انجام شده ،میشه آقای فرماندار توضیح دهند عملکرد خودشون در رابطه با سرقت وموارد اینچنینی چه تدابیری داشتند
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
comment
0
2
comment جناب اورکی گرامی صرف سرزدن یکروزه به شهرستان قطعاً نشان دهنده عملکرد یک فرماندار نیست بلکه پایش و رصد سالانه فعالیت هاست که عملکرد را مشخص می کند وگرنه سالهای سال است که این سرکشی ها انجام می شود و تشکیلات هیچ پیشرفتی در زمینه نظام اداری نوین نداشته است
comment
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
comment
0
1
comment من ساکن شهرستان...هستم و با توجه به وجود پتانسیل های فرهنگی و اقتصادی در این شهرستان متاسفانه از طرف فرماندار که نماینده دولت در شهرستان است عملکرد ضعبفی در استفاده از این پتانسل دیده می شود و فرمانداری بصورت سنتی و رور مرگی و فقط در حد جوابگویی به بخشنامه های ارسالی و دادن گزارش و برگزاری جلسات فرمایشی و گرفتن عکسهای دسته جمعی و شرکت در دعوتیهای افراد خاص و متنفذ اداره میشود . مسئولین فرمانداری در خصوص جذب مشارکتهای مردمی در خصوص آبادانی و عمران شهری ضعیف و ناتوان هستند . لذا امید می رود که با انتخاب و انتصاب فردی توانا و کاردان بعنوان فرماندار برای شهرستان نابسامانیها ی موجود سامان یابد و شاهد شکوفایی و گسترش میزان مشارکتهای مردمی در تمام زمینه ها باشیم .
comment
دورقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
comment
0
0
comment عملکرد فرماندار بهبهان بسیار ضعیف بوده و شایعات برای تغییر ایشان قوت گرفته است.
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
comment
comment تا حالا به نظر من کوتاهی شده ،ازشخص آقای دکتر مقتدایی تقاضا داریم هر چه سریعتر اقدام کنند و دلش برای این مردم بسوزد
comment
تميمي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
comment
0
0
comment فرماندار... علاوه بر ضعيف بودن ابدا خود را نماينده دولت تدبير و اميد نميداند البته از فرمانداري كه در دولت احمدي از اموزش و پرورش به فرمانداری رسیده بیش از این انتظار نیست متاسفم ... که بیشترین درصد رای را به روحانی داده باید فرمانداری از میراث دولت قبلی داشته باشد
comment
منا
|
France
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
comment
0
0
comment درود بر آصفي خستگي ناپذير
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
comment
0
0
comment جناب آقای اورک . اولا فرماندارهای انتخابی شما روی معیار اصولی انتخاب نشدند . در نتیجه این ارزیابی هم اقدامی بیهوده است .ایا فرماندارهای توانمند سابق که هدفی جز خدمت نداشتند وکارنامه وعملکرد خوبی داشتند آیا در انتخاب شما جایگاهی داشتند
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
comment
0
0
comment آقای استاندار ،برای بهبهان کسی را انتخاب کن که وقت بگذارد برنامه ریز باشد ،توانمند باشد،
comment
رحمن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
comment
0
0
comment واقعا فرمانداران ضعیفی در سطح استان داریم
جناب آقای مقتدایی شما دیگه چرا؟؟؟؟؟
comment
دلسوز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
comment
0
0
comment آقای استاندار ،جناب آقای دکتر مقتدایی، سلام ،برای بهبهان و فرماندارومسئولین ضعیف ادارات بهبهان فکری کن؟ واقعا"در شاءن بهبهان نیست.خواهش داریم بررسی فوری کنید.متشکرم
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار